Nah waarschijnlijk is lastig ofzo om geld te regelen ofzo bij bedrijf en willen ze dat in 1x doen maar zo als ik las is het deels prive en deels werk geld. Dus zou je werk geld kunnen gebruiken voor basis en prive voor uitbouw.Vayra schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:59:
Echt, 4,5k euro in een systeem gooien dat misschien 20 fps meer haalt dan een game bak van 1500 euro. Ik begrijp er niets van. Een kast van 540 euro die voor waterkoeling geschikt is, maar een Dark Rock Pro op je CPU plakken en die vervolgens niet overklokken. Maar wel voor een tientje aparte thermalpaste erbij kopen. 4500 euro en dan presteer je het om een enkele 4 TB schijf erin te gooien, samen met SSD's die beide niet op een ideale grootte zijn - 256gb biedt betere prestaties als 128gb bijvoorbeeld. Een mobo van 350 euro terwijl de optie overklokken er 'misschien nog' aan komt. Op lucht... Wens je veel succes met die i7.
Het aantal onlogische keuzes en daarbij een TS die doodleuk zegt 'dit is een mooi lijstje'.
Lekkere bedrijfsvoering daarzo...
Echt een totaal onbegrijpelijk inefficiente manier om geld weg te gooien. Je had het beter naar een arm land in Afrika kunnen overmaken ofzo. In ieder geval 3,5k. En dan voor 1,5k een goede PC bouwen die vrijwel hetzelfde zal kunnen.
Maar ik snap sowieso niet waarom er geen Quadro in moet, werk zelf ook wel is met zulke programmma's maar zit altijd wel aardig Quadro in het systeempje,
sry voor dubbelpost.
[ Voor 6% gewijzigd door comitatus op 28-01-2013 20:20 ]