lagging in multiple games

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander.jansen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09-2023
hey allemaal...ik heb last van een lagg in metnamen far cry 3 en soms in de nieuwe devil may cry die vandaag is uitgekomen...ik heb fraps om de fps bij te houden...raar genoeg heb ik in far cry gemiddeld 30 fps maar het ziet eruit alsof ik soms gewoon iets van 5 heb...en dan is het weer een tijdje goed en dan lagget hij weer...het zelfde met devil may cry...alleen heb ik hier altijd 60 fps...dus lijkt me niet dat bij de fps het probleem zit...maar waar dan wel...

mijn specs:
win 7 64 bit
amd athlon II X4 641 quad @ 2.8 ghz (niet overgeklokt)
8 gb ram
directx 11
nvidia gforce GTX 670 (overcloced) had het probleem zowel voor de overclock als erna
en 3 schermen, ook alle 3 aan tijdens gamen...(gamen op 1 scherm...geen seround vieuw)

sander...thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 08:45
Als het echt om "stotteren" gaat dan zou het aan bijvoorbeeld je antivirus kunnen liggen. Echter is dat niet direct zeker.

Andere opties:
Oude Drivers -> Drivers updaten (Chipset, video, geluid etc)
Kijken of er niks anders op de achtergrond staat te draaien wat je processor kan belasten.
Zorgen voor de laatste patches voor de game.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

sander.jansen schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 00:19:
hey allemaal...ik heb last van een lagg in metnamen far cry 3 en soms in de nieuwe devil may cry die vandaag is uitgekomen...ik heb fraps om de fps bij te houden...raar genoeg heb ik in far cry gemiddeld 30 fps maar het ziet eruit alsof ik soms gewoon iets van 5 heb...en dan is het weer een tijdje goed en dan lagget hij weer...het zelfde met devil may cry...alleen heb ik hier altijd 60 fps...dus lijkt me niet dat bij de fps het probleem zit...maar waar dan wel...

mijn specs:
win 7 64 bit
amd athlon II X4 641 quad @ 2.8 ghz (niet overgeklokt)
8 gb ram
directx 11
nvidia gforce GTX 670 (overcloced) had het probleem zowel voor de overclock als erna
en 3 schermen, ook alle 3 aan tijdens gamen...(gamen op 1 scherm...geen seround vieuw)

sander...thanks
Wat een warboel is je begin post zeg... Bijna geen touw aan vast te knopen. 8)7

Ik zou allereerst eens je drivers updaten.

Checklist:
Drivers
Schone Windows (geen troep dus)
Intensieve taken op de achtergrond
Probeer het eens op één scherm
Check de temperaturen van je CPU en GPU tijdens het gamen