Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Is het kopen van oem licentie's legaal?

Pagina: 1
Acties:

• scartsjer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-03-2018
Hallo,

Ik zit er over te denken om een aantal software pakketen waarvan ik op dit moment nog een studenten licentie gebruik aan te gaan schaffen.

Nu kwam ik langs deze website: jet-software.net het ziet er betrouwbaar uit. en ook proffesioneel. Maar de prijzen zijn serieus laag.

Nu lijkt alles te mooi om waar te zijn ... dus is mijn vraag, is het legaal om oem software te kopen?

O-)

[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 26-01-2013 00:05 . Reden: spam-verdacht, dus geen klikbare URL ]

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik zou die website niet vertrouwen. Een overdosis glimlachende helpdeskmedewerksters is bij mij altijd instant argwaan.

• Sexy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-06-2021
Nergens een beoordeling of review te zien...
behalve deze dan: http://www.scamadviser.com/is-jet-software.net-safe.html

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ja, het kopen van OEM licenties is legaal. Als je aan de voorwaarden voldoet. Wat je prima zelf zou moeten kunnen vinden, hier op GoT en anders via google.

Voor dit specifieke geval: dat de prijzen serieus laag zijn zou al genoeg reden moeten zijn om er weg te blijven. Het feit dat het er te mooi uit ziet om waar te zijn moet voor jezelf genoeg reden zijn om er met een grote boog omheen te gaan.

Desktop | Server | Laptop