Al langer zit ik te kijken naar een Android tablet.
Nu met de mediamarkt actie wil ik eens kijken of er een leuke aanbieding voor mij bij zit.
Na verschillende reviews te hebben gelezen bleven mij de volgende twee tablets over
Sony Xperia S
Samsung Note 10.1
Waarom ?
De prijs, het is niet meteen de hoofdprijs.
Beide zitten rond de 400 euro waarbij de Samsung nog de cashback heeft.
Nu lees ik dat door de software van Sony de Xperia iets soepeler lijkt te lopen. Ook door het het iets kleinere formaat heeft de Sony een voor het oog een scherper scherm.
Ik neig zelf meer naar de Sony, maar twijfel twijfel twijfel.
Heb ik met 1 van de 2 tablets een tablet in huis waar ik een poosje mee kan ?
Dus internet, paar spelletjes, het kijken van (HD) films / series (hoeft niet meteen de meest veeleisende spelletjes), een tablet die nog een beetje geupdate wordt naar de nieuwere versies van Android (hoewel dat met de fabrikanten altijd nog een verrassing blijft).
Nu met de mediamarkt actie wil ik eens kijken of er een leuke aanbieding voor mij bij zit.
Na verschillende reviews te hebben gelezen bleven mij de volgende twee tablets over
Sony Xperia S
Samsung Note 10.1
Waarom ?
De prijs, het is niet meteen de hoofdprijs.
Beide zitten rond de 400 euro waarbij de Samsung nog de cashback heeft.
Nu lees ik dat door de software van Sony de Xperia iets soepeler lijkt te lopen. Ook door het het iets kleinere formaat heeft de Sony een voor het oog een scherper scherm.
Ik neig zelf meer naar de Sony, maar twijfel twijfel twijfel.
Heb ik met 1 van de 2 tablets een tablet in huis waar ik een poosje mee kan ?
Dus internet, paar spelletjes, het kijken van (HD) films / series (hoeft niet meteen de meest veeleisende spelletjes), een tablet die nog een beetje geupdate wordt naar de nieuwere versies van Android (hoewel dat met de fabrikanten altijd nog een verrassing blijft).