Vandaag was ik even bij de Mediamarkt om te kijken voor een andere laptop. Het viel mij op dat alle laptops met een schermresolutie last hadden van een soort "rasterwerk" wat in het scherm te zien is. Horizontale en verticale strepen. Het ging op de laptop's met een resolutie van 1366x738. Zelf heb ik een laptop met een schermresolutie van 1280x800, zonder rasterwerk van strepen.
Nu vroeg ik me af bij het zien van deze laptop's of ze allemaal last hebben van dit rasterwerk bij een resolutie van 1366x768? Het oogde voor mij als erg goedkoop/slechte kwaliteit, waardoor ik al bijna bang ben een laptop met deze resolutie op het internet te bestellen zonder hem eerst in het echt werkend te hebben gezien.
Nu vroeg ik me af bij het zien van deze laptop's of ze allemaal last hebben van dit rasterwerk bij een resolutie van 1366x768? Het oogde voor mij als erg goedkoop/slechte kwaliteit, waardoor ik al bijna bang ben een laptop met deze resolutie op het internet te bestellen zonder hem eerst in het echt werkend te hebben gezien.