Voor tijdens het reizen zou ik graag een zakelijke ultrabook willen kopen. Ik zoek een ultrabook die:
- Lekker licht is (vandaar ook een ultrabook)
- Toch nog behoorlijk krachtig is
- Een LANGE batterijduur
- Een niet al te klein scherm, bijv. 14 inch zit ik aan te denken
- Een touchscreen heeft
- Bij voorkeur ook nog goede beveiligingsopties (bijvoorbeeld encryptie van harde schijf op hardware-niveau)
- Het moet wel echt een ultrabook zijn en geen tablet
- Hij mag best wat kosten, maar 1000 Euro vind ik al wel een behoorlijke prijs. Duurder zou ik wel overwegen als wat ik wil gewoon echt niet te krijgen is voor 1000 Euro of minder.
http://www.fujitsu.com/nl...s/superior/lifebook-u772/
Komt bijvoorbeeld heel goed in de richting, maar deze heeft géén touchscreen en dat wil ik nu juist wel. Ik heb moeite om een geschikt model te vinden, al behoorlijk wat gezocht, maar ik merk dat wanneer ik bij modellen met touchscreen uitkom, er dan weer 1 van de andere gewenste eigenschappen niet aanwezig is.
Iemand suggesties?
- Lekker licht is (vandaar ook een ultrabook)
- Toch nog behoorlijk krachtig is
- Een LANGE batterijduur
- Een niet al te klein scherm, bijv. 14 inch zit ik aan te denken
- Een touchscreen heeft
- Bij voorkeur ook nog goede beveiligingsopties (bijvoorbeeld encryptie van harde schijf op hardware-niveau)
- Het moet wel echt een ultrabook zijn en geen tablet
- Hij mag best wat kosten, maar 1000 Euro vind ik al wel een behoorlijke prijs. Duurder zou ik wel overwegen als wat ik wil gewoon echt niet te krijgen is voor 1000 Euro of minder.
http://www.fujitsu.com/nl...s/superior/lifebook-u772/
Komt bijvoorbeeld heel goed in de richting, maar deze heeft géén touchscreen en dat wil ik nu juist wel. Ik heb moeite om een geschikt model te vinden, al behoorlijk wat gezocht, maar ik merk dat wanneer ik bij modellen met touchscreen uitkom, er dan weer 1 van de andere gewenste eigenschappen niet aanwezig is.
Iemand suggesties?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2013 20:08 ]