mb pro of air?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428875

Topicstarter
Hee (again) :P,

ik zat nog een beetje te zoeken voor laptops en alhoewel de sony vaio z21 voor mij een hele goede optie is om te halen voor school en films etc. zat ik toch nog wat te zoeken voor macbooks.

zoals ik al eerder heb verteld moet ga ik op de laptop films kijken en voor school bezig. Met school zal ik af en toe wat ontwerptekeningen moeten maken.

mijn vraag is nu de volgende:
kan ik beter een pro of een air kopen voor deze doeleinden?

ik twijfel hierover omdat de pro een betere cpu heeft maar de air wel een hogere resolutie scherm heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 428875 op 25-01-2013 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 495004

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Wat mag je laptop gaan kosten?
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?

Ik geef je toch het advies om hier even naar te kijken: LAA beleid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
daar gaat het niet om. mijn doeleinden heb ik al staan bij het bovenstaande bericht (photoshoppen, film kijken, typen) de vraag is gewoon of ik als ik een mb koop ik een air of een pro zou moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:48
De vragen zijn toch wel relevant hoor.

Ik zou een Air halen ivm SSD en gewicht. Dan krijg je dus wel weinig opslag voor je films eventueel.
De pro heeft wel iets betere specs en 1 glasplaat als scherm, maar is ook dikker. De air heeft dan weer een ontspiegelend scherm, zou ik ook prefereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zou een Air halen ivm SSD en gewicht. Dan krijg je dus wel weinig opslag voor je films eventueel.
De pro heeft wel iets betere specs en 1 glasplaat als scherm, maar is ook dikker. De air heeft dan weer een ontspiegelend scherm, zou ik ook prefereren.
ja precies najah klein geheugen is het probleem niet denk ik.. dat zet ik wel op een extern ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 495004

Anoniem: 428875 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 18:53:
daar gaat het niet om. mijn doeleinden heb ik al staan bij het bovenstaande bericht (photoshoppen, film kijken, typen) de vraag is gewoon of ik als ik een mb koop ik een air of een pro zou moeten halen.
Dan maakt het volkomen niets uit. Als je een laptop wilt die je alleen gaat gebruiken voor films, photoshop en tekstverwerking ( Dat is wat je bedoelt met typen, denk ik). Dan voldoen beide hieraan. Ligt aan jouw voorkeur welke je wilt. Ik zal dan wel de ene kiezen die een beter scherm heeft i.v.m. met het film kijken/Photoshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Ik zou de Pro kopen, omdat je die kan upgraden en dat kan bij de Air niet, door de upgrades gaat de Pro langer mee. Ik heb zelf ook een Pro en ben er superblij mee, omdat ik hem makkelijk kan upgraden en omdat hij gewoon rete snel is!
Pagina: 1