Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik ben 13 jaar en beschik bij lange na niet over het geld voor een S3 of iPhone 5, daarom dit topic.

Ik zoek een telefoon die:

1) Onder de €250,- zit
2) Android 4.0 of hoger heeft
3) Meer dan 8 GB geheugen heeft (of 4 en uitbreidbaar)
4) Genoeg Custom-roms
5) Er nog redelijk uit ziet

Alvast bedankt,

Max998.

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:16
Wat dacht je van deze aanbieding die alleen vandaag nog geldig is?:
https://www.ibood.com/nl/...ndroid_40_Smartphone_WIT/

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:58

H.Boss

Hugo Boss

Sony Xperia P. Leuk telefoontje voor rond die prijs.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik was het vergeten in de TS te zetten maar dual-core A9 is ook een minimun, dus die Desire X valt af, misschien nog leuke tweedehands???

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-10 10:50
Check V/A of Marktplaats + Lijst van The_Fes

Je zou overigens ook nog Media Markt kunnen kijken (21% BTW korting Actie)

[ Voor 47% gewijzigd door Fixio op 25-01-2013 15:28 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik schop dit topic even naar MAA, daar hoort deze thuis :)

Move-> MAA

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
En om te zien of en hoeveel custom ROM activiteit er is, moet je gewoon even op XDA Developers kijken. Weet je snel genoeg of je een toestel wel of niet moet nemen voor de ROMs.

Eerlijk gezegd gebruik ik custom ROMs zelf alleen maar wanneer de fabrikant geen updates meer uitbrengt, uit pure noodzaak. Na verloop van tijd is zo'n custom ROM vaak toch een stuk minder stabiel dan een standaard versie.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:42

Sorbo

Uw hulp in huis!

Kijk eens naar een tweedehands Galaxy Nexus. Die zijn voor tussen de 200 en 250 euro goed te krijgen, hebben praktisch alle specs van een highend toestel (720p scherm, dualcore, 16gb intern geheugen) en worden door google zelf van updates voorzien. Dat betekent dat je nu praktisch als enige al op Android 4.2 zit en zeker nog minimaal een jaar goede update-ondersteuning zult hebben. Zodra die eenmaal afgelopen is, is er ook een breed aanbod aan custom roms.

Zo niet, dan ben je bij de Xperia toestellen van Sony aan het juiste adres, of zou je eens kunnen kijken of je een Jiayu G3 kunt scoren: V&A aangeboden: Op voorraad! Jiayu G3, Nieuw, 4,5inch 720p, inclusief case en screenprotector.
Pagina: 1