Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil een water gekoelde game pc in elkaar zetten.
ik wil er mee kunnen gamen inventor mee kunnen gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 1500 euro met het beeldscherm en koeling er bij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
ik heb al een harde schijf en een cd reader.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb ook nog alle onderdelen voor mijn waterkoeling nodig, (pomp, reservoir, waterblokken, slangetjes enz.) maar ik weet niet echt waar ik de onderdelen vandaan moet halen, ik heb daarvoor nog op het vraag en aandeel gedeelte van de site gekeken en nog een beetje op internet rondgekeken. en ik moet er ook nog een goede kast bij hebben.processors, moederbord, werkgeheugen, video kaart, ram geheugen,voeding en een ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
ja ik heb voorkeur voor dell ultrasharp2713hm omdat mij dit het mooiste beeldscherm lijkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
ik heb geen bepaalde wensen behalve het scherm en dat ik goed wil kunnen overklocken.
en dit is wat ik zelf tot nu toe bedacht heb.
ik wil een water gekoelde game pc in elkaar zetten.
ik wil er mee kunnen gamen inventor mee kunnen gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 1500 euro met het beeldscherm en koeling er bij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
ik heb al een harde schijf en een cd reader.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb ook nog alle onderdelen voor mijn waterkoeling nodig, (pomp, reservoir, waterblokken, slangetjes enz.) maar ik weet niet echt waar ik de onderdelen vandaan moet halen, ik heb daarvoor nog op het vraag en aandeel gedeelte van de site gekeken en nog een beetje op internet rondgekeken. en ik moet er ook nog een goede kast bij hebben.processors, moederbord, werkgeheugen, video kaart, ram geheugen,voeding en een ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
ja ik heb voorkeur voor dell ultrasharp2713hm omdat mij dit het mooiste beeldscherm lijkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
ik heb geen bepaalde wensen behalve het scherm en dat ik goed wil kunnen overklocken.
en dit is wat ik zelf tot nu toe bedacht heb.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 200,45 | € 200,45 |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 57,10 | € 57,10 |
| 1 | Palit GeForce GTX 670 JETSTREAM | € 335,40 | € 335,40 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2713HM Zilver, Zwart | € 504,- | € 504,- |
| 1 | Corsair CMV8GX3M2A1333C9 | € 37,47 | € 37,47 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 52,90 | € 52,90 |
| 1 | Samsung 840 series SSD 120GB | € 87,- | € 87,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.274,32 | |