Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:32
*knip* Geen inzet en lijkt daarmee verdacht veel op werving

[ Voor 161% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leroydew
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:36
Met deze intro ga je geen nieuwe collega's werven. Wellicht zou je meer informatie over de achtergrond kunnen geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ik denk dat bijvoorbeeld het e.e.a. op LinkedIn plaatsen werkt. Het gaat om je directe en iets verdere netwerk waar vaak dezelfde mensen met dezelfde achtergronden inzitten. Dus als alle werknemers een vacature delen van het bedrijf, dan haal je daar een groter bereik mee, en hopelijk in een relijke juiste doelgroep.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
"Draag je schatje aan en krijg een romantisch diner voor twee"
Dit is denk ik gericht aan de vrouw/vriendin van een mogelijk toekomstige werknemer? Dat is denk ik net even een stap te ver. Als je inderdaad zoals Motrax aangeeft dat je het vooral van je eigen netwerk moet hebben en dan 1 á 2 stappen daarbuiten (hun connecties)

Ik denk niet dat er veel vrouwen op linkedin geïntresseerd kijken naar een mogelijke vacature voor hun partner en ook dat die vrouwen zich niet binnen jouw netwerk bevinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt wel erg veel op werving zo, en daar zijn de voorwaarden duidelijk over.

Dit topic is gesloten.