Is er een manier om via een webinterface het system volume van OSX te kunnen regelen? Ik kom er met zoeken maar niet achter, of krijg oplossingen of tools om het volume op verschillende manieren te kunnen aanpassen maar niet via een web client. Iemand ervaring?
Ik mag hopen van niet. Ik moet er niet aan denken dat reclamepopups plotseling hun voiceover op maximaal volume over mijn speaker gaan gooien.
Maar ik vermoed dat jij een nettere bedoeling hiervoor hebt. Wellicht dat je via terminal / ssh toegang kan krijgen tot de bewuste mac en via de commandline het volume kan besturen?
Maar ik vermoed dat jij een nettere bedoeling hiervoor hebt. Wellicht dat je via terminal / ssh toegang kan krijgen tot de bewuste mac en via de commandline het volume kan besturen?
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Hmm interessant. Ik begrijp je punt samo, maar het is voor mezelf. Wil via een localhost webserver een webclient hebben die het volume kan aanpassen. Situatie is een Mac Mini die als muziekserver fungeert, met daarop Spotify en Reign. Dat werkt heel goed, ware het niet dat de skins van Reign geen volume control heeft in de web client. Vandaar.
Dan zou je toch via een "exec" het terminalcommando kunnen uitvoeren? Aan de server-zijde?
[ Voor 13% gewijzigd door samo op 25-01-2013 17:21 ]
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana