Toon posts:

Advies: Gaming monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
yo tweakers,

Ik heb onlangs een gaming pc (~1,2k) samengesteld en zoek natuurlijk ook een degelijke monitor.
Deze had ik op zicht, ik vroeg me af of iemand hier evaring heeft met dit scherm of me wat meer info kan geven.

http://tweakers.net/price...bbid-zwart/specificaties/

Alvast bedankt!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2013 00:20 ]

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-02 09:19
Ik heb geen idee, maar kan over dat scherm niet vinden dat het een IPS scherm is.

doe jezelf een plezier en koop een IPS scherm, het beeld is een stuk rustiger en de kijkhoek is VEEL groter.

YouTube: LCD Monitors IPS vs TN Panel difference (in dit filmpje kan je het verschil zien)

pricewatch: Dell Ultrasharp U2312HM Zwart <- dit is een heel goed scherm.. verstelbaar en alles.

als je wat goedkopers zoekt zou je naar deze kunnen kijken, is wel wat kleiner.
pricewatch: LG IPS224V-PN Zwart

android since G1.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Lees je ook even goed in over het feit dat IPS een grotere inputlatency heeft dan LCD. Wat voor de echte pro gamer een verschil maakt.

Die Dell is echter wel een aanrader. Ik game zelf veel en moet zeggen dat m'n eigen ervaring met het scherm positief is.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
die Dell ziet er idd wel goed uit maar ik zou toch zeker een scherm met HDMI ingang willen
24" zou ook wel beter zijn

Verwijderd

pricewatch: BenQ XL2420T Zwart

heb deze zelf , ben overgegaan naar 32 inch is echt een perfect scherm en super strak

als je interesse heb dm maar :)