Terug naar windows

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274511

Topicstarter
Ik wou graag weten hoeveel euro ik kwijt ben om een notebook in de buurt van mijn oude mbp te kopen.
Ook vroeg ik me af of je ongeveer de beeld kwaliteit als trackpad en behuizing terug kan vinden in een budget machine. Het is ruim 4 jaar later en ik denk wel dat t nu een stuk goedkoper is.

Toen des tijds voor 1800,- gekocht.
Mid 2009 15"
4GB Ram
2,66 Ghz core duo
9600GT 256mb en 9400m
Ik kon alles doen, beetje video/afbeelding bewerken en gamen onder bootcamp (darksiders 2 lukte wel aardig)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 274511 op 21-03-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als je puur naar de snelheid kijkt voldoet iedere laptop vanaf iets van 500 euro wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
http://tweakers.net/categ...EP4n5xaSxSLEasqYcGe7SU4wP

Pricewatch, eisen op minimaal wat je had, en dan maximaal 975 euro. Populairste is dan deze Asus:

pricewatch: Asus S56CA-XX011H

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 16:07
zoals eerdere post komt de nieuwe asus al aardig in de buurt van de kwaliteit van een macbook. Lekker degelijk en (persoonlijk) mooi design.

Het is dat je alleen terug gaat naar windows ipv het zo prettige OSx

Kun je via de verzekering niet het e.e.a. terughalen of was de macbook niet verzekerd?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt. Had geen verzekering overigens.

Ik denk dat ik even wacht mss vinden ze hem en ik moet nog college geld betalen voor dit jaar. De N56 lijkt me wat, of een tweedehands mbp en misschien ga ik voor de nieuwe chronos 7. Ik gebruikte dat apparaat 330 dagen in het jaar en gemideld 7 uur op een dag. Dus t mag wel wat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:58

JT

VETAK y0

Als je een goed scherm wil vooral GEEN Chronos 7 kopen. Als je in het 15" segment kijkt dan komen er 3 in mij op:
• Vaio S15 (goed 1080p IPS scherm, 1,9kg)
• Asus N56V met 1080p scherm
• Dell Inspiron 15R met 1080p scherm

Deze 3 15" laptops hebben erg interessante specs en verder ook goed uitgevoerd. Allen hebben schermen met een goed contrast en mooie kleuren, volgens mij ook allemaal geen glossy. De S15 is ietsje duurder maar ook wel erg licht en compact voor een 15". Daarnaast IPS waardoor de kijkhoek beter is dan bij de andere 2.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik hoop dat je de vorige chronos bedoeld want in de preview tijdens ces 2013, zei de reporter dat et wel een degelijke scherm heeft:
video: Samsung Series 7 Chronos

Vaio had ik ook in de winkels gezien en voelde lekker aan.
N56V gaat nu mijn voorkeur wel naar toe, jammer dat het een mbp rip is.
Dell goed en goedkoop, maar blijft een lelijk ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Anoniem: 274511 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:57:
Ik hoop dat je de vorige chronos bedoeld want in de preview tijdens ces 2013, zei de reporter dat et wel een degelijke scherm heeft:
video: Samsung Series 7 Chronos
Dat kan, iig bevat de oude variant van de chronos een heel slecht scherm. De bouwkwaliteit was imo ook onder de maat.

Verder kan je een vergelijkbaar kwaliteit touchpad vergeten. De fabrikanten krijgen het vrij consistent voor elkaar om pruts touchpads te maken. Bij de laptop die ik nu heb had ik de driver van een precision af moeten trekken om uberhaubt fatsoenlijk te kunnen scrollen (relatief, het werkt imo nog steeds slecht). Bovendien was er na 2 maanden al slijtage zichtbaar. En dat is dan de op een na meest high-end lijn van dell. 8)7

Bij de consumentenlijnen is het over het algemeen minder rampzalig, maar een apple kwaliteit touchpad kan je vergeten in de windows markt.
Pagina: 1