Toon posts:

Iphone 4 8 gb of iphone 4s 18 gb

Pagina: 1
Acties:
  • 384 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben aan het kijken om een iphone aan te schaffen. Helaas is de 4s 16 gb nogal prijzig, maar zou deze wel overwegen. Nu heb je ook voor toch een goed stuk goedkoper de 4 8gb, maar ik weet niet of ik hier genoeg ruimte mee zal hebben en of er nu zo veel verschil is qua prestaties.

Muziek zal maar enkele liedjes zijn (heb nog een goede mp3), het zou vooral spelletjes, apps en films/series zijn.

Dus nu is mijn vraag wat jullie raad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sexy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-06-2021
Met spelletjes en apps zou je genoeg kwijt kunnen, maar de films/series worden een probleem,
Dus je moet jezelf de vraag stellen of die films/series echt een must zijn, zoja dan zou ik naar de 16gb S kijken, of eventueel een andere telefoon met ssd opslag geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Als je maar vaak genoeg oude content wilt vervangen door nieuwe is het vast te doen, maar als je daar tegen op ziet zou ik de 16 nemen, want 8 is sneller vol dan je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan vooral niet goed inschatten hoeveel de apps en spelletjes in beslag zouden nemen.
Worden de filmbestanden ook geconverteerd? Of zijn ze de werkelijke grootte die ze ook hebben op de comp bvb 3 gb voor een film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Absoluut de 4S. Why? Zal veel langer software ondersteuning blijven houden door de dualcore in plaats van de single core processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:28:
Ik kan vooral niet goed inschatten hoeveel de apps en spelletjes in beslag zouden nemen.
Worden de filmbestanden ook geconverteerd? Of zijn ze de werkelijke grootte die ze ook hebben op de comp bvb 3 gb voor een film.
Over wat voor spelletjes hebben we het? Ik heb een 16GB iPhone 4S gehad en nu gelukkig in het bezit van de 32GB versie van de 4S.

Als je Fifa 13 wilt spelen ben je al een 1GB kwijt. Installeer de laatste Need 4 Speed erbij en je bent weer 1 GB armer. Effectief heeft de 16GB maar iets van 13,5 GB beschikbaar. Tel daar je films en dergelijke bij op en dan is een 16GB heel makkelijk vol te krijgen. Als je het alleen over Angry Birds achtige spelletjes hebt dan kun je er aardig wat op kwijt.

Mijn advies zou echt minimaal 16 GB zijn. Daarnaast is de 4S een stukje sneller en de camera is een stuk beter.

Dan moet je jezelf alleen nog afvragen of het prijsverschil het jou waard is :)

De iPhone of iTunes converteert files niet automatisch. Er zijn videoplayers in de app store die met meer formaten overweg kunnen dan standaard in iTunes kan. Maar daarmee zou een 3GB film ook echt 3GB in beslag nemen. Je kunt wel zelf converteren en de bestandsgroote daarmee verkleinen.

[ Voor 12% gewijzigd door BillSpaarbank op 25-01-2013 08:38 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:54

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Dit is niet de bedoeling. We verwachten hier dat je zelf wat onderzoek doet voor je een topic opent. We willen namelijk graag voorkomen dat GoT vol komt te staan met 'wat moet ik kopen?' topics.

Dit topic gaat dus dicht.

Launching containers into space

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.