Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Problemen na installatie Windows Phone 8 SDK op mijn pc

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views

Verwijderd

Topicstarter
Heb geen idee of dit hier thuis hoort. Als niet, verplaats het dan aub naar het juiste forum.

Heb een pc, een I7-2600k, met 16GB ram, en een aantal harde schijven, zowel via Sata als via USB.
Wilde wat gaan programmeren voor Windows Phone 8, dus had op mijn windows 8 pc de Windows Phone 8 SDK ge-installeerd.
Hierna moest ik nog virtualisatie aanzetten in mijn efi. Na dit te hebben gedaan, en mijn pc opnieuw opgestart was ik en mijn usb-muis kwijt, en 3 van mijn usb-schijven en mijn externe sata harde schijf, de interne Sata schijven deden het allemaal nog. Ook was mijn display binnen windows 8 behoorlijk vernaggeld, alsof mijn monitor stuk was.
Heb toen mijn pc geherstart, na eerst virtualisatie te hebben uitgeschakeld. Hierna deed de pc het weer zonder problemen, muis, harddisks, monitor, alles werkte weer vlekkeloos.
Daarna de windows phone 8 sdk verwijderd, pc opgestart en weer virtualisatie aangezet. Toen echter deed alles het weer normal. Voor de zekerheid nogmaals de Windows Phone 8 sdk geinstalleerd, waarne eerder genoemde problemen weer terug kwamen.
Het lijkt een mobo problem, maar omdat het alleen maar voorkwam samen met de Windows Phone 8 sdk toch besloten het hier neer te zetten, en niet in het mobo-forum.
Wie herkent deze symptomen, en beter, wie weet wat er aan te doen?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je antwoord Chris. Het was niet helemaal hetzelfde probleem, maar de daar geboden "oplossing" heeft ook voor mij gewerkt.

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Oh oke, toch mooi om te horen ;)

Volgende keer gwn zelf googlen.

[ Voor 35% gewijzigd door Chris Smoove op 07-02-2013 13:04 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Chris Smoove schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:04:
Oh oke, toch mooi om te horen ;)

Volgende keer gwn zelf googlen.
Dat dus ;)

Ennuh:
Heb geen idee of dit hier thuis hoort. Als niet, verplaats het dan aub naar het juiste forum.
Er is een reden dat we Waar hoort mijn topic? hebben. Dan is het natuurlijk wel de bedoeling dat je die zelf ook leest i.p.v. aan ons te vragen het maar te verplaatsen. Lees aub de volgende keer even ook De quickstart even door.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.