Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Probleem met de harde schijf van mijn laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

Verwijderd

Topicstarter
- Bij Mijn Computer staat er dat mijn D schijf bijna vol is (XX GB van YY GB verbuikt)
http://imgur.com/PrUqR9r,d6sIGBu
http://imgur.com/PrUqR9r,d6sIGBu#1
Als ik mijn bestanden en verborgen bestanden van de D schijf bij elkaar optel is het iets van 60 GB..
Laptop is van Toshiba.

Heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen?
Alvast bedankt :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2013 19:12 ]

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Bij schijfbeheer staat de volgorde van de C en D schijf omgekeerd, ook daar geeft die aan dat 26% (78 GB) vrij is.

Ik neem aan dat je ook verborgen bestanden/mappen hebt opgeteld bij de 60 GB?

Verwijderd

Topicstarter
Oh, ik zie het.
Maar ja, heb inderdaad ook de verborgen bestanden mee geteld!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Ik heb overigens verder geen idee waar het aan kan liggen, maar het helpt ongetwijfeld als je erbij vermeld welke laptop je hebt (ik geloof dat het menu'tje van je screenshot afkomstig is van een Toshiba?).

Verwijderd

Topicstarter
Juist -_-
toshiba inderdaad :)

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Misschien kun je met dit programmaatje zien waar de ruimte naar toe is: TreeSize Free

Verwijderd

Dit topic hoort niet in Complete System & Laptops, maar in Opslagmedia & I/O controllers. In plaats van je topic te verplaatsen ben ik eerder geneigd hem te sluiten, om de reden dat je niet heel veel eigen inzet hebt getoond. Zo had een simpele Google-zoekopdracht je vast wel bruikbare informatie kunnen opleveren.

Op GoT helpen wij graag elkaar, maar we vragen wel van je dat je eigen inzet toont en dat dit ook blijkt uit je startpost. Bij deze het vriendelijke verzoek hier in de toekomst rekening mee te houden.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.