Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop 350-450 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Ik zal de laptop vooral gebruiken voor internet, af en toe een filmpje kijken en om met Word te werken. Ik zal waarschijnlijk bijna geen programma's downloaden.
Voor mij is het belangrijk dat de laptop aardig wat geheugen heeft en dat de laptop niet traag is.
De laptop moet 15.6 inch hebben.
Mijn budget is tussen de 350 en 450 euro.

De Lenovo B590 lijkt mij een goede laptop.
Klopt dit? En zo nee, hebben jullie alternatieven?
Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laptop nog niet gekocht. Hebben jullie nog adviezen naar aanleiding van het bericht hierboven?

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-11 13:55

RoofTurkey

PredatorKalkoen

(jarig!)
Tsja, veel keuze is er niet en ik denk dat je dan bij Lenovo het meeste waar voor je geld gaat krijgen. Die B590 zou ik alleen nog wel als ik jou was wat reviews van google'en, maar het zal voor dat geld geen miskoop zijn denk ik zo...

Grillmeister

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
2GB lijkt me niet echt veel geheugen enkel, of bedoel je harde schijf geheugen?
En traag, tsja, dat is een kwestie van prijs/kwaliteitsverhouding he.. ;)

Soortgelijk apparaat met 4GB van betrouwbaar merk:
pricewatch: Asus F501A-XX077V

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-11 13:55

RoofTurkey

PredatorKalkoen

(jarig!)
Maar die B590 heeft toch 4GB? pricewatch: Lenovo Essential B590 (MBT23MH) Hij is er inderdaad ook in een 2GB uitvoering, maar daar heeft windows zelf nog maar net genoeg aan (dus lijkt me dat verre van veel geheugen :P ).

Grillmeister

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ah, dat ziet er een stuk beter uit ja; je vraagt je af waarom die versie minder populair is dan de 2GB versie. Misschien hadden ze alleen de DVD-drive weg kunnen laten (scheelt weer gewicht) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door pedorus op 02-02-2013 15:20 ]

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

• odis
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-11 18:52
Misschien is de Dell Inspiron 15 iets?

• xpc
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:29

xpc

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 17:30:
...
Voor mij is het belangrijk dat de laptop aardig wat geheugen heeft en dat de laptop niet traag is.
Beetje vaag, wat is aardig wat geheugen en niet traag? Voor wat je van plan bent (een beetje internetten, filmpje kijken, Word) voldoet elke laptop wel, maar de B590 is prima geschikt voor deze taken. Maar dan zou ik inderdaad de B590 die RoofTurkey hierboven noemt pakken, daar zit een relatief snelle processor in (Dells in dit segment hebben beduidend langzamere processoren).

Als blijkt dat het nog niet snel genoeg is kun je er later altijd nog een SSD in (laten) zetten, bijvoorbeeld deze: Crucial m4 mSATA CT128M4SSD3 128GB (en persoonlijk zou ik daar dan Ubuntu 12.04 opzetten, maar ja dat ben ik :) )

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:35
Je kunt ook altijd nog naar deze HP kijken: pricewatch: HP Pavilion g7-2272ed

Groter scherm, CPU is iets minder snel dan de B590, GPU is weer iets sneller dan de Intel HD 4000.
Nu 399,- bij de BCC.

• N0EPie0910
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:04
De HP 7-serie heb ik zelf veel problemen mee gehad. Hoor echter weer van anderen dat zij helemaal geen problemen ermee hadden. Tis een gok.

De HD4000 is niet sneller dan de HD7420G volgens mij: plaatje

• xpc
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:29

xpc

dubbeldekkert schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:42:
Je kunt ook altijd nog naar deze HP kijken: pricewatch: HP Pavilion g7-2272ed

Groter scherm, CPU is iets minder snel dan de B590, GPU is weer iets sneller dan de Intel HD 4000.
De TS wil een 15.6 inch. Enneh, iets minder snel? De helft langzamer noem ik niet "iets". En de GPU is ook nog eens trager dan de HD4000 ;w Maar de HP is wel een paar tientjes goedkoper, dat weer wel...
Pagina: 1