Hallo Tweakers.
Dit is de eerste of een van mij eerste topics op deze site. Ik hoop dat ik hem op de juiste plek geplaatst heb.
Ik heb 1 dag geleden een nieuwe grafische kaart gekocht.
Gigabyte GV-R785OC-2GD, Radeon HD7850, 2GB, GDDR5, PCI-e 3.x 16x
Na installatie:
Windows 8 Ultimate 64 Bit. Gebruikt ook met de oude videokaart.
Ik had eerst moeite met de drivers installeren, maar toen na heeel wat pogingen, deden de drivers het en kreeg ik catalyst center werkende.
-Temperatuur kaart ~20
-Temperatuur CPU ~50
Ik kon League of Legends(
) op very high aanzetten(alles) en toen deed hij het,maar je zag verticaal iets, weet niet precies wat, toen zette ik vertical sync aan. 60 FPS@highest met Vsync. Zag het er goed uit. Oftewel prima. Het probleem alleen is, dat hij blijft crashen. Gewoon als ik in windows bezig ben, of als ik in-game zit.(Bij games extra snel)
Dus ik vervolgens, na paar keer drivers kloten, Windows 8 64 bit Fresh geinstalleerd met 1 game en weer crashde hij. Deze keer had ik taakbeheer open, ik zag wat activiteits pieken bij mij HDD en verder werden me CPU en Geheugen niet volledig gebruikt. Ik kan wel een crappy/foggy plaatje plaatsen als dat vereist is?
-Goede temperaturen, niet extreme activiteit.
-DirectX naar mijn weten goed geinstalleerd.
-Drivers naar mijn weten goed geinstalleerd.
Specs:
P5ND moederbord
4GB DDR2
QuadCore Q8400 van intel.
PCI-e 3.0 zou compatible met 2.0 moeten zijn.
Ik heb ook geprobeerd om de OC uit te zetten door de Clock naar 825 te zetten maar dat werkte ook niet.
Ik heb ook geprobeerd om met lage instellingen en VSYNC uit te draaien.
Hij crashde ook toen ik met Customer Support aan het praten was in chrome. Maar dat doet ie minder frequent, ik schrijf nu vanaf de beschreven PC.
Als ik wat ben vergeten of als je weet wat er mis is, reageer ;)!
Met vriendelijke groet,
Hermen
Dit is de eerste of een van mij eerste topics op deze site. Ik hoop dat ik hem op de juiste plek geplaatst heb.
Ik heb 1 dag geleden een nieuwe grafische kaart gekocht.
Na installatie:
Windows 8 Ultimate 64 Bit. Gebruikt ook met de oude videokaart.
Ik had eerst moeite met de drivers installeren, maar toen na heeel wat pogingen, deden de drivers het en kreeg ik catalyst center werkende.
-Temperatuur kaart ~20
-Temperatuur CPU ~50
Ik kon League of Legends(
Dus ik vervolgens, na paar keer drivers kloten, Windows 8 64 bit Fresh geinstalleerd met 1 game en weer crashde hij. Deze keer had ik taakbeheer open, ik zag wat activiteits pieken bij mij HDD en verder werden me CPU en Geheugen niet volledig gebruikt. Ik kan wel een crappy/foggy plaatje plaatsen als dat vereist is?
-Goede temperaturen, niet extreme activiteit.
-DirectX naar mijn weten goed geinstalleerd.
-Drivers naar mijn weten goed geinstalleerd.
Specs:
P5ND moederbord
4GB DDR2
QuadCore Q8400 van intel.
PCI-e 3.0 zou compatible met 2.0 moeten zijn.
Ik heb ook geprobeerd om de OC uit te zetten door de Clock naar 825 te zetten maar dat werkte ook niet.
Ik heb ook geprobeerd om met lage instellingen en VSYNC uit te draaien.
Hij crashde ook toen ik met Customer Support aan het praten was in chrome. Maar dat doet ie minder frequent, ik schrijf nu vanaf de beschreven PC.
Als ik wat ben vergeten of als je weet wat er mis is, reageer ;)!
Met vriendelijke groet,
Hermen
[ Voor 0% gewijzigd door HermenO op 24-01-2013 17:52 . Reden: Spelling ]