Beste Tweakers,
Ik ben mij aan het oriënteren op een budget AV surround reciever die ik wil gebruiken op mijn TV en PC (voor films, games & muziek).
Mijn speakerset bestaat uit:
- 2x Jamo zuil luidsprekers
- 2x Sony boekenplank luidsprekers
- 1x Jamo Center Speaker
- 1x Jamo 200w sub-woofer
Exacte typenummers en specs moet ik nog even opzoeken maar het zijn niet de nieuwste spullen meer.
De geluidsinstallatie zal geplaatst worden in een ruimte van 6x5m.
Na wat speuren in de pricewatch & reviews lezen op het internet is mijn keuze gevallen op de volgende 2 recievers:
- Marantz NR1403
- Yamaha RX V373
Pricewatch vergelijking:
http://tweakers.net/pricewatch/compare/656/315323;315833/
Van de Yamaha zijn weinig reviews beschikbaar terwijl er over de Marantz meer te vinden is.
Het grootste verschil zover ik er verstand van heb zit hem in het vermogen:
Marantz 50w
Yamaha 130w
Mijn vraag is welke reciever kunnen jullie mij aanbevelen?
Ik kan geen vergelijk doen in een winkel want beide apparaten zijn hier in Emmen simpelweg niet leverbaar.
Ik ben mij aan het oriënteren op een budget AV surround reciever die ik wil gebruiken op mijn TV en PC (voor films, games & muziek).
Mijn speakerset bestaat uit:
- 2x Jamo zuil luidsprekers
- 2x Sony boekenplank luidsprekers
- 1x Jamo Center Speaker
- 1x Jamo 200w sub-woofer
Exacte typenummers en specs moet ik nog even opzoeken maar het zijn niet de nieuwste spullen meer.
De geluidsinstallatie zal geplaatst worden in een ruimte van 6x5m.
Na wat speuren in de pricewatch & reviews lezen op het internet is mijn keuze gevallen op de volgende 2 recievers:
- Marantz NR1403
- Yamaha RX V373
Pricewatch vergelijking:
http://tweakers.net/pricewatch/compare/656/315323;315833/
Van de Yamaha zijn weinig reviews beschikbaar terwijl er over de Marantz meer te vinden is.
Het grootste verschil zover ik er verstand van heb zit hem in het vermogen:
Marantz 50w
Yamaha 130w
Mijn vraag is welke reciever kunnen jullie mij aanbevelen?
Ik kan geen vergelijk doen in een winkel want beide apparaten zijn hier in Emmen simpelweg niet leverbaar.