bol.com - Western Digital My Book Live - 3TB geannuleerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-03 14:42
Mcctje schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 14:25:
http://www.bol.com/nl/p/w...ive-3tb/1003004011667004/

139 euro voor een 3tb schijf. Nog goedkoper dan alleen de schijf te kopen.
Ongeveer 40 euro goedkoper dan de laagste in de PW hiermee komen ze niet weg als prijsfout.
pricewatch: Western Digital My Book Live 3TB

Dit is een netwerkschijf dus niet vergelijkbaar met de Aldi schijf.
Nav bovenstaande bericht uit "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 2" heb ik deze schijf op 5 januari besteld bij bol.com zelf (dus GEEN partner) en bevestigd gekregen en met mij verscheidene andere tweakers.
Op 14 januari kreeg ik de volgende mail van bol.com mbt de bestelling:

"Geachte heer xxxx,

Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 8087847250 helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.

Titel: Western Digital My Book Live - 3TB - Western Digital
Aantal: 1

Wij verwachten dat we bovenstaand(e) artikel(en) uiterlijk 01 februari 2013 op het door u opgegeven adres kunnen laten bezorgen.

Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,

bol.com"

Vervolgens op 22 januari:

" Geachte heer xxxx,

Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxx te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Bestelnummer: xxxx

Artikel: Western Digital My Book Live - 3TB - Western Digital
Aantal: 1

Betaalmethode: iDEAL

U heeft uw artikel(en) al betaald via iDEAL. Als uw bestelling uit meerdere artikelen bestaat, dan wordt het betaalde bedrag pas teruggestort nadat alle artikelen uit uw bestelling zijn geleverd.

Mocht u een cadeaubon hebben gebruikt om een artikel af te rekenen dat nu is geannuleerd dan wordt deze binnen 24 uur automatisch opgewaardeerd. U kunt dit zien in uw account.

Met vriendelijke groet,

bol.com"

Inmiddels is het geld teruggestort op mijn rekening.
Nu heb ik de volgende vragen:

1. Hebben meerdere tweakers deze bestelling niet geleverd gekregen.
2. Heeft iemand nog een screendump mbt de prijzen en verkrijgbaarheid van het product in de periode vanaf 5 janauri (het moment van mijn bestelling?). Ik weet zelf dat de schijf een tijd na 5 januari nog gewoon als verkrijgbaar bij bol.com stond aangegeven op de bol.com site en ook tegen een hogere prijs. Als je nu kijkt op de bol.com site is de schijf slechts nog verkrijgbaar bij partners van bol.com (maar nog wel gewoon verkrijgbaar dus..evenals bij alle andere normale webshops, zie pricewatch).
3. Heeft bol.com geen leveringsplicht of iets dergelijks als het artikel nog geruime tijd als beschikbaar op de website heeft gestaan en momenteel ook gewoon nog leverbaar is via partners? Wat kan ik doen om alsnog het artikel of een vervangend artikel geleverd te krijgen?

Alvast bedankt voor de input.

(bol.com mail van 22 januari verbeterd omdat ik per ongeluk 2 keer dezelfde email van bol.com gequote had)

[ Voor 14% gewijzigd door melk0r op 24-01-2013 21:25 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-06 15:51
Oh no... niet weer bol.com. Zou het product niet door CentralPoint uitgeleverd gaan worden? Het begint bijna tijd voor een wetswijziging te worden dat bedrijven uit moeten leveren in geval van 'databasefoutjes'. Laat dat handmatige verlopen bij een afwijking van meer dan x%, dan hebben de sites ook het probleem niet.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-06 23:21

painkill

Pain(k)(ill)

Jongens, door een databasefout, en een opeenstapeling van fouten zit ik nu met een incassobureau..
Zelfde idee, prijs was erg goed, maar echt niet te laag om het direct af te doen als een fout.
Maar door een opeenstapeling van fouten van de partnershop en bol.com is het dus nu tot een incassobureau gekomen. En de mensen die daar werken zijn volgens mij blind geboren, want lezen kunnen ze niet :P Maar ik verwacht deze week nog antwoord dat ik geen betalingsplicht meer heb. :)

Zolang bol.com zijn systeem niet op orde heeft, zeker niet met zijn partnershops, raad ik iedereen af om daar te bestellen.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Ik heb inderdaad dezelfde mailtjes gehad. In het My Book Live topic zag ik volgens mij wel voorbij komen dat andere Tweakers hem wel hebben ontvangen.

Ik zie het maar als "jammer, maar helaas", geen zin om er moeite en frustratie in te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Senor Sjon schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:46:
Oh no... niet weer bol.com. Zou het product niet door CentralPoint uitgeleverd gaan worden? Het begint bijna tijd voor een wetswijziging te worden dat bedrijven uit moeten leveren in geval van 'databasefoutjes'. Laat dat handmatige verlopen bij een afwijking van meer dan x%, dan hebben de sites ook het probleem niet.
Ik had gewoon besteld bij bol.com ZELF en niet bij een partner..bewust ook anders had ik hem niet eens besteld.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Wij verwachten dat we bovenstaand(e) artikel(en) uiterlijk 01 februari 2013 op het door u opgegeven adres kunnen laten bezorgen.
het is toch geen annulering? ze geven netjes aan dat het wat langer duurt, zie nergens staan dat je het artikel niet krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:48
Kenzi schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 18:47:
[...]

het is toch geen annulering? ze geven netjes aan dat het wat langer duurt, zie nergens staan dat je het artikel niet krijgt
Het geld is terug gestort op zijn rekening staat er ook ;).

Ik denk dat ik het even zou afwachten als ik jou was, het kan altijd nog komen toch in Februari? Dat er twee dingen (geld terug en leveren) langs elkaar heen lopen. Dat geld zou je ook nog niet gezien kunnen hebben ;). Daarna zou je er misschien bij bol.com achteraan kunnen gaan dat het wel lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

painkill schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:54:
Jongens, door een databasefout, en een opeenstapeling van fouten zit ik nu met een incassobureau..
Zelfde idee, prijs was erg goed, maar echt niet te laag om het direct af te doen als een fout.
Maar door een opeenstapeling van fouten van de partnershop en bol.com is het dus nu tot een incassobureau gekomen. En de mensen die daar werken zijn volgens mij blind geboren, want lezen kunnen ze niet :P Maar ik verwacht deze week nog antwoord dat ik geen betalingsplicht meer heb. :)

Zolang bol.com zijn systeem niet op orde heeft, zeker niet met zijn partnershops, raad ik iedereen af om daar te bestellen.
Ik vond het dan ook frappant dat nota bene Bol.com hier op tweakers er uit kwam als beste webshop. De manier waarop zij te werk gaan en verantwoording naar partnershops afschuiven is echt van de gekke. Dat ze daar mee wegkomen is onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Excuses aan degenen hierboven die al gereageerd hebben voor de door mij gecreëerde verwarring..ik had per ongeluk 2 keer dezelfde mail geciteerd...mijn bestelling is gecancelled door bol.com op 22 januari dus wat langer wachten is niet meer van toepassing...i wish.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 19:19
Ze moeten het artikel gewoon nog leveren. Als ze de levering niet konden garanderen, hadden ze het product niet aan jouw moeten verkopen. Als je producten verkoopt die je niet zelf in voorraad hebt, is dat nu eenmaal een risico dat je loopt als handelaar.

Je moet schriftelijk contact opnemen dat je niet akkoord gaat met het annuleren van de bestelling en vragen naar hoe zij de kwestie willen gaan oplossen. Als zij met een redelijk voorstel komen, moet je hiermee genoegen nemen, of alsnog de annulering accepteren.

Je kunt ook contact met bol opnemen via de branchorganisatie thuiswinkel. Mijn ervaring met bol.com's klantenservice via e-mail is dat je via die weg geen steek verder komt.

[ Voor 6% gewijzigd door rdjnl op 25-01-2013 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

painkill schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:54:

Had ik ook, kreeg plotseling een brief binnen van het incasso bureau van hun, terwijl ik het product geweigerd had aan de deur, bewijs had dat het retour was en dat het afgeleverd was, en ik had van zowel CentralPoint als Bol.com schriftelijk bevestiging gehad dat het goed was, maar ja toch incasso gehad.

Gelukkig al op tijd betaald en aangegeven dat ik betaald had, gestuurd naar dat bedrijf, binnen een dag melding dat verplichting vervallen was en dag later mijn geld terug op rekening.

Ze doen daar echt iets fout.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Mooie figuren daar bij bol.com .. mijn artikel is momenteel gewoon weer leverbaar bij bol.com zelf alleen tegen een veel hogere prijs dan ik betaalde bij mijn bestelling..139 euro versus 179 euro nu.
Zie: http://www.bol.com/nl/p/w...ive-3tb/1003004011667004/

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

melk0r schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 12:28:
Mooie figuren daar bij bol.com .. mijn artikel is momenteel gewoon weer leverbaar bij bol.com zelf alleen tegen een veel hogere prijs dan ik betaalde bij mijn bestelling..139 euro versus 179 euro nu.
Zie: http://www.bol.com/nl/p/w...ive-3tb/1003004011667004/
Dit is wat ze eerst schreven:

"Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxx te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak."

Die k*tsmoes gaat nu niet meer op. Ik zou er nog een mailtje aan wijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Jullie wisten dat de schrijf te goedkoop was, ieder weldenkend mens weet dat dit niet zo had moeten zijn. Bol.com staat volledig in zijn recht een aankoop te annuleren, zie de voorwaarden.

Jullie kunnen je nu erg druk hierover gaan maken, lost niks op, heb je alleen jezelf mee. Succes ermee, je kan beter nog even genieten van de sneeuw en het mooie weer buiten, heb je een fijnere middag dan hier te blijven zeuren over iets wat je toch niet gaat krijgen voor deze prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 16:02:
Jullie wisten dat de schrijf te goedkoop was, ieder weldenkend mens weet dat dit niet zo had moeten zijn. Bol.com staat volledig in zijn recht een aankoop te annuleren, zie de voorwaarden.

Jullie kunnen je nu erg druk hierover gaan maken, lost niks op, heb je alleen jezelf mee. Succes ermee, je kan beter nog even genieten van de sneeuw en het mooie weer buiten, heb je een fijnere middag dan hier te blijven zeuren over iets wat je toch niet gaat krijgen voor deze prijs.
Ik zou er inderdaad ook niet heel veel energie meer in steken, gewoon een mailtje.

Dit schreven ze:
"Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxx te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak."

Zeg dan gewoon eerlijk dat je 'pricing' een puinhoop is en lieg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:31
Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 16:02:

Wat een onzin, die prijs is best reëel. Ik zou als ik jou was een aangetekende brief sturen, dat lijkt hoe gek het ook klinkt altijd nog een erg goede oplossing te zijn. Daarnaast heeft Bol.com mij een laptop geleverd met 50% korting vanwege een fout in het systeem, en dit kan nog geeneens worden gezien als een prijsfout, zelfs Bol zegt dat het te maken heeft met de leveranciers, iets wat nu niet het geval blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 010101.
  • Laatst online: 06-06 09:38
In dit geval is de prijs inderdaad reëel en heb je, als je er echt een groot issue van maakt, grote kans dat bol alsnog uitlevert. Beste is 3 mailtjes sturen en dan telefonisch contacten.

refereer ook naar consuwijzer in je mail, de link:
http://www.consuwijzer.nl...en-voor-afgesproken-prijs
Hebt u de bestelling gedaan, en had u geen reden om te twijfelen aan de prijs?
Dan moet de verkoper het product voor de afgesproken prijs aan u leveren. U hebt namelijk een rechtsgeldige koopovereenkomst gesloten, waar u beiden aan vast zit. U mag dus van de verkoper vragen de bestelling aan u te leveren.
Daarnaast is bol ook aangesloten bij de Thuiswinkel organisatie, ook daar kan je een klacht indienen dus:
http://www.thuiswinkel.org/vragen-en-klachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
Ik heb hem wel binnen gehad. Deze keer is het dus gewoon echt op en kunnen ze niet leveren blijkbaar.

Edit: denk zoon twee weken geleden al dat die is binnen gekomen.

04-01-13 Besteld
10-01-13 Verzonden door bol
11-01-13 In ontvangst genomen

[ Voor 44% gewijzigd door Rerder op 26-01-2013 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Rerder schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 17:42:
Ik heb hem wel binnen gehad. Deze keer is het dus gewoon echt op en kunnen ze niet leveren blijkbaar.
TS zegt net dat ze 'm weer aanbieden, maar voor een veel hogere prijs. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
ago schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:07:
[...]

TS zegt net dat ze 'm weer aanbieden, maar voor een veel hogere prijs. 8)7
Heb niet alles door gelezen maar je heb gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-06 21:50
Ik heb hem ook ontvangen (voor 139 euro), heb de schrijf op 19 januari opgehaald bij de lokale AH.

[ Voor 8% gewijzigd door Theswitch op 26-01-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-06 10:16
Ik heb 'm ook besteld en gewoon geleverd gekregen vorige week.
Ik vind bol.com dan ook een prima webwinkel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Nu online
Het is inderdaad geen absurde prijs, wat ook te zien is aan het feit dat er genoeg mensen wel het product hebben gekregen.

Ik vind het wel interessant hoe het consumentenrecht hierin staat. Ik ben er niet heel erg bekend mee, maar voor zover ik het snap zit het zo:
Ik heb een overeenkomst met Bol.com, wat de leverancier dan doet is niet "mijn probleem". Mocht Bol.com het product niet meer kunnen leveren dan is dat inderdaad pech voor mij en wordt de koop ontbonden. Is er echter bij Bol.com een andere leverancier die het kan leveren dan dient Bol.com mij het product via die andere leverancier te leveren. Ik heb immers een koop gedaan bij Bol.com, niet bij Bol.com via leverancier A.

Als je nu op de website van Bol.com kijkt zie je dat hij weer wordt geleverd.

Is Bol.com dan niet verplicht alsnog te leveren, als ik akkoord ga met de langere levertermijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

ik hoor het al weer.. voor een dubbeltje op de voorste rij willen zitten en heel ver gaan voor dat ene dubbeltje. Het is er niet, je krijgt het niet, zij zijn niks verplicht. Suck it up and deal with it. Betaal die vier tientjes meer en je hebt hem morgen binnen (als je het echt zo belangrijk vindt om het product te krijgen). Als je de korting zo belangrijk vindt koop je het toch bij www.ikverkoopgoedkopehardeschijvenvanafmijnzolderkamer.nl

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Nu online
w4rguy schreef op zondag 27 januari 2013 @ 11:15:
ik hoor het al weer.. voor een dubbeltje op de voorste rij willen zitten en heel ver gaan voor dat ene dubbeltje. Het is er niet, je krijgt het niet, zij zijn niks verplicht. Suck it up and deal with it. Betaal die vier tientjes meer en je hebt hem morgen binnen (als je het echt zo belangrijk vindt om het product te krijgen). Als je de korting zo belangrijk vindt koop je het toch bij www.ikverkoopgoedkopehardeschijvenvanafmijnzolderkamer.nl
Oh ja, want kortingen zijn natuurlijk het werk van de duivel, laten we voortaan allemaal bij de duurste winkel kopen 8)7

Het was een goede deal, maar geen absurde deal. Het is dan ook aan een aantal mensen wel geleverd en de prijs is ook bevestigd door Bol.com zelf als zijnde correct. Was ik te laat geweest en het product uitverkocht was dat jammer geweest. Maar nu heb ik een koopovereenkomst met Bol.com gesloten, waarvan ik later zelfs nog bevestiging krijg dat ik het wel krijg maar dat de levering wat langer duurt (ook geen enkel probleem). Dat ze het dan opeens eenzijdig annuleren wegens tekorten en dan voor een hogere prijs weer rustig aanbieden vind ik op zijn zachts gezegd slordig richting de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Coocoocachoo schreef op zondag 27 januari 2013 @ 11:20:
[...]

Dat ze het dan opeens eenzijdig annuleren wegens tekorten en dan voor een hogere prijs weer rustig aanbieden vind ik op zijn zachts gezegd slordig richting de klant.
Zoals gesteld, wordt het niet door bol.com geleverd maar door partners. Die staan volledig los van elkaar in prijs en leveringsoptiek. En dat het slordig is, tja ... zij zijn niet verplicht je een korting te geven, net als dat je geen recht op korting hebt (wat sommige consumenten wel denken).

Niks mis met korting, maar het is een kans. Soms mis je die, dan is het zuur en kijk je verder. Als je een product echt zo hard nodig heb, dan koop je die ook zonder de korting wel. Dan is de korting mooi meegenomen. Als je gaat shoppen omdat iets korting heeft (en dus de korting heel belangrijk vindt) dan zijn er meer dan genoeg gure webshops die je zoiets willen bieden. Als je dat niet wilt, betaal je maar iets meer. Vertrouwen heeft immers ook zo zijn waarde

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Nu online
w4rguy schreef op zondag 27 januari 2013 @ 11:24:
[...]

Zoals gesteld, wordt het niet door bol.com geleverd maar door partners. Die staan volledig los van elkaar in prijs en leveringsoptiek. En dat het slordig is, tja ... zij zijn niet verplicht je een korting te geven, net als dat je geen recht op korting hebt (wat sommige consumenten wel denken).
Het was in dit geval niet via Bol.com via partners besteld, maar gewoon bij Bol.com zelf. Hun afspraken met een leverancier zijn voor mij als consument dan niet relevant.

En ik ben het volledig met je eens dat kortingen kansen zijn en dat je die kan missen. Daar heb ik dan ook geen probleem mee, ik vind het wel jammer als het bevestigd wordt door Bol.com en dan later toch af wordt gebroken, wegens een reden die slechts een paar dagen blijkbaar niet meer relevant is.

Maar natuurlijk ook ere wie ere toekomt. Toch maar een mailtje gestuurd en binnen een paar minuten antwoord:
Hartelijk dank voor uw e-mail van 27 januari 2013.

Tijdens de verwerking van uw bestelling [nummer] bleek het door u bestelde artikel 'Western Digital My Book Live - 3TB' niet meer leverbaar te zijn. Om deze reden hebben wij dit artikel geannuleerd.

Het kan voorkomen dat een artikel niet leverbaar is ondanks een vermelding op onze website. Wij passen deze informatie zo snel mogelijk aan. Het is mogelijk dat dit artikel in de toekomst opnieuw leverbaar is. U kunt de status hiervan nagaan op de betreffende productpagina op onze website. Wij hebben helaas geen invloed op de beschikbaarheid van artikelen. Hiervoor zijn wij afhankelijk van onze leveranciers.

Als uw bestelling uit meerdere artikelen bestaat, dan wordt het betaalde bedrag pas teruggestort nadat alle artikelen uit uw bestelling zijn geleverd. Als u heeft betaald met iDEAL, dan ontvangt u het betaalde bedrag binnen vijf werkdagen terug op uw rekening. Indien u heeft betaald met een creditcard, vervalt de reservering. Als u heeft gekozen voor acceptgiro, dan heeft u geen betalingsverplichting meer voor het geannuleerde artikel. Een ingewisselde cadeaubon of cadeaukaart wordt binnen 24 uur na de annulering opgewaardeerd. U kunt deze weer gebruiken bij een nieuwe bestelling. Wij kunnen de annulering niet ongedaan maken.

Om u tegemoet te komen bieden wij u een cadeaubon aan ter waarde van 40 euro. Op deze manier kunt u het artikel alsnog bestellen voor de zelfde prijs. U kunt deze inwisselen wanneer u een nieuwe bestelling plaatst op onze site. De cadeaubon vindt u, binnen enkele minuten na ontvangst van deze e-mail, terug in uw account en deze kunt u direct gebruiken.

De cadeaubon wordt bij uw volgende bestelling automatisch aangeboden bij de betaalmethoden. Als u bij deze stap de code aanvinkt, wordt het bedrag van de cadeaubon in mindering gebracht op het totaalbedrag van de bestelling. Raadpleeg voor gebruik de cadeaubonvoorwaarden. Deze vindt u onderaan onze site via de link ‘Algemene Verkoopvoorwaarden’.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Femke

bol.com Klantenservice
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Netjes. Melk0r, stuur je ook ff een mailtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Had ik al gedaan maar mij werd niet deze reële oplossing aangeboden, niet fijn dus.
Uiteraard laat ik het er niet bij zitten en neem ik nog weer contact op.

"Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 26 januari 2013.

Tijdens de verwerking van uw bestelling xxxx bleek het door u bestelde artikel 'Western Digital My Book Live - 3TB' niet meer leverbaar te zijn. Om deze reden hebben wij dit artikel geannuleerd.

Het kan voorkomen dat een artikel niet leverbaar is ondanks een vermelding op onze website. Wij passen deze informatie zo snel mogelijk aan. Het is mogelijk dat dit artikel in de toekomst opnieuw leverbaar is. U kunt de status hiervan nagaan op de betreffende productpagina op onze website. Wij hebben helaas geen invloed op de beschikbaarheid van artikelen. Hiervoor zijn wij afhankelijk van onze leveranciers.

Het artikel dat u heeft besteld was destijds niet leverbaar. Het is helaas niet mogelijk om een geannuleerde bestelling te heropenen. U kunt een nieuwe bestelling plaatsen op onze website.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Lisanne

bol.com Klantenservice"

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-06 10:34

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Mijn bestelling is ook geannuleerd, geld zou teruggestort worden.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 010101.
  • Laatst online: 06-06 09:38
Waar dit dan eigenlijk op neerkomt is dat bol een x aantal voor die prijs had en deze te laat heeft verwijderd van de site waardoor er te veel bestellingen zijn binnengekomen.

Als er geen op=op bijgestaan heeft dan moet bol gewoon uitleveren lijkt mij, bij op=op heb je als klant geen poot om op te staan.

[ Voor 9% gewijzigd door 010101. op 27-01-2013 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 08:03
Ik heb hem vorige week binnengekregen, van Bol.com zelf niet via een partner. Voor € 139,- Euro.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-06 21:58
Ik kreeg de mijne op 4 januari binnen, prijs was verre van onrealistisch, en de aanbieding was hoogstwaarschijnlijk ook geen fout aan de kant van bol. Wel was het blijkbaar een op is op tegen deze prijs actie, waarbij ze dit niet gemeld hebben en nu gewoon behoren te leveren.

Jammer dat er weer mensen zijn die bij het zien van 'bol annuleert' meteen beginnen te roepen dat het 'duidelijk was dat de prijs veel te laag was en je niet zo moet zeiken'.

[ Voor 7% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 27-01-2013 22:16 ]

Pagina: 1