Wijziging User Review - [killergrave] [Tyr0s_Fre4k]

Pagina: 1
Acties:
  • 475 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyr0s_Fre4k
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 00:20
Ik heb gereageerd op de advertentie waarin killergrave een SSD tegen een zeer aantrekkelijke prijs aanbood.
Communicatie is volledig via DM verlopen, voor het geval er gecontroleerd moet worden.

Nadat ik mijn interesse had laten blijken, kreeg ik van killergrave de toezegging dat ik de SSD van hem mocht kopen, en dat hij het product naar mij zou versturen. Ik heb aangegeven dat ik het bedrag zou overmaken. Dit bij elkaar heb ik gezien als overeenkomst.

Vervolgens krijg ik op een nogal lullige manier (bericht ontvangen wat eigenlijk niet voor mij bedoeld was) te horen dat hij de SSD aan iemand anders had verkocht, zonder mij op de hoogte te stellen.
Ik heb aangegeven dat ik dat niet netjes vond.
Hierop werd gereageerd dat er veel mails waren binnengekomen, en dat er snel gehandeld moest worden.
Mijns insziens hoefde dat helemaal niet, aangezien de SSD al aan mij was verkocht, en er dus geen reden was om andere kopers te overwegen.
Als killergrave had aangegeven dat er meerdere geinteresseerden waren nádat hij mij de SSD had toegezegd, had ik dat volledig kunnen begrijpen. Echter is dit niet gebeurd, en is het product aan mijn neus voorbij gegaan.

Vervolgens heb ik de overeenkomst negatief beoordeeld, op gebrekkige communicatie en het eenzijdig afbreken van onze overeenkomst zonder overleg.

Na hierna benaderd te zijn onder het argument "zielig en hopeloos", kreeg ik ook een negatieve beoordeling.

Mijns inziens is dit volledig onterecht, aangezien de koop van zijn kant werd afgebroken (zonder overleg). Ik kan hier dus niet op beoordeeld worden.
Ik zie zijn beoordeling dan ook als pure wraakactie, wat blijkt uit de persoonlijke toon van "irritant en kinderachtig".

Graag zou ik zien dat deze review over mij wordt verwijderd, gezien deze volledig misplaatst, onterecht en persoonlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killergrave
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 18:25
Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. Ik blijf het zielig vinden dat je hier zoveel energie in steekt. Het leven gaat gewoon door. En de volgende keer zou zo iets voorkomen kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyr0s_Fre4k
Persoonlijk kost het mij geen energie.

Ik vind het gewoon onzin dat je mij beoordeelt op het plaatsen van een user-review, en niet op de transactie zelf, en ik wil dat je akkoord gaat met het verwijderen van jouw review op mijn profiel.

Dit kan een volgende keer voorkomen worden door je gewoon aan je woord te houden als je zegt dat je iets verkoopt aan iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyr0s_Fre4k
Situatie uitgepraat.

Akkoord om beide reviews te verwijderen.

Gallery Tyr0s_Fre4k
Gallery killergrave
Advertentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killergrave
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 18:25
Akkoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyr0s_Fre4k
Gaan de reviews nog verwijderd worden?
Van beide zijden is er een akkoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.