[Mediaplayer] BD.ISO HDD support?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 498807

Topicstarter
Hoi,

Misschien een domme vraag maar ik kom er niet echt achter, heb al heel wat ge googled. Ik heb een 3D TV van LG en die kan .mkv bestanden afspelen (in 3D). Nu wil ik 3D BD.ISO's op de TV afspelen maar deze worden niet door de TV gelezen. Hiervoor heb je dus een mediaplayer nodig. Ik vroeg mij af of het vanzelfsprekend is dat elke mediaplayer die BD-R, BD-RE en Blu-ray kan lezen en een usb poort heeft ook automatisch 3D BD.ISO van een externe HDD kan lezen? Zodat ik al mijn BD's op een externe HDD kan zetten en die op de mediaplayer kan aansluiten zodat ik via de externe HDD van de mediaplayer BluRay films in 3D kan kijken door telkens de .ISO van een film te openen? Of moet er dan specifiek bijstaan dat dit word ondersteund? Kom er niet echt uit. Dit type bijvoorbeeld: http://www.redcoon.nl/B37...-ray-spelers?refId=tweak#. Hij heeft USB en speelt BD-R, BD-RE en Blu-ray af. Moet ik er dan vanuit gaan dat deze ook .ISO bestanden van de externe HDD opent? Of moet dit bij de omschrijving staan dat deze ook .ISO bestanden opent? Of is USB 2.0 sowieso te traag om dit af te spelen? Neem aan dat 3.0 het wel aankan om 3d bluray van 50GB af te spelen.

Groetjes,
Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlguys
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-07 16:03
Volgens mij is het niet standaard dat een mediaplayer iso kan openen en ze kunnen moeite hebben met bepaalde Br menu's. Ik heb een Dune Hd Smart en deze kan wel iso en br menus afspelen.
Ps.die samsung is toch een blu ray speler en geen mediaplayer?

[ Voor 14% gewijzigd door mlguys op 24-01-2013 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-07 19:11
Op dit moment kom je uit een speler met een Realtek 1186 chip.
Deze spelers hebben volgens mij geen licentie voor volledig Blu-Ray support alleen BD-Lite. Dit hoeft geen probleem te zijn. Het beste kan je de map openen en zelf naar het desbetreffende bstand browsen (goed voor je kennis hoe een Blu-Ray is opgebouwd). Dit geeft de minste problemen

Op korte termijn komt volgens mij de Dune 303D uit. Dit lijkt een erg goed alternatief voor de Realtek spelers. Dune staat bekend om zijn stabiele spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-07 13:48
Alternatief voor full 3D is de Popcorn Hour A-400, maar die heeft op dit moment nog problemen met de performance met ISO bestanden en kan geen menu's weergeven, alleen BD-lite. Technisch kan die dus wel iso's weergeven, maar er zijn nog wat firmware updates nodig. Deze volgen elkaar op dit moment wel redelijk vlot op.
Deze speler gebruikt een Sigma chip, welke een betere reputatie heeft dan Realtek. De speler is echter ook fors aan de prijs.