Guys,
ik heb een vraag. Ik heb zojuist van medetweaker FrameWork. een 15" MacBook Pro uit 2009 overgenomen. Mijn plan hiervoor is, aangezien deze een aantal beschadigingen heeft, om de body aan te passen dmv het aluminium te anodiseren.
Nu heb ik het internet al een tijd lang afgezocht maar heb nog niemand gezien die dit geprobeerd heeft (of ik kan niet goed zoeken
) en ik vroeg me af of jullie weten wat de mogelijkheden zijn en of dat het aluminium van de MacBook hiervoor geschikt is. Daarnaast de vraag of iemand weet waar ik dit het beste kan laten doen, een tijd geleden zag ik een advertentie voorbij komen hier op V&A echter is die alweer verdwenen.
Ik hoop op positieve reacties, tips, do's & dont's.. you name it
ik heb een vraag. Ik heb zojuist van medetweaker FrameWork. een 15" MacBook Pro uit 2009 overgenomen. Mijn plan hiervoor is, aangezien deze een aantal beschadigingen heeft, om de body aan te passen dmv het aluminium te anodiseren.
Nu heb ik het internet al een tijd lang afgezocht maar heb nog niemand gezien die dit geprobeerd heeft (of ik kan niet goed zoeken
Ik hoop op positieve reacties, tips, do's & dont's.. you name it