Aangezien ik hier het scheer-topic volg, veel scheerspullen heb en een aantal zaken overbodig geworden zijn, wou ik die hier als te koop aanbieden.
Dus ik in de categorieën zoeken waar dit het beste kan, kom ik uit bij:
V&A - Huishoudelijk - Persoonlijke Verzorging - Scheerapparaten.
Ja! Dat leek mij de meest beste optie voor mijn scheermes.
Advertentie geplaatst, blabla, meteen erna een mail van FlipFluitketel dat deze is verwijderd <insert auto reactie> omdat die advertentie niet thuishoort in V&A.
Huh?
Na aantal keer heen en weer gemaild te hebben kreeg ik dus te horen dat het niet mocht omdat mijn scheermes niet elektrisch was.
Ik zet mijn product gewoon in een juist scheer-catagorie (waar niet eens bij staat enkel elektrisch mag) en waar nota bene maar 1 advertentie staat, en wordt zonder pardoes binnen 5 seconden na plaatsing meteen weer verwijderd.
Is dit echt allemaal zo streng?
En waarom moet het specifiek elektrisch zijn?
Dus ik in de categorieën zoeken waar dit het beste kan, kom ik uit bij:
V&A - Huishoudelijk - Persoonlijke Verzorging - Scheerapparaten.
Ja! Dat leek mij de meest beste optie voor mijn scheermes.
Advertentie geplaatst, blabla, meteen erna een mail van FlipFluitketel dat deze is verwijderd <insert auto reactie> omdat die advertentie niet thuishoort in V&A.
Huh?
Na aantal keer heen en weer gemaild te hebben kreeg ik dus te horen dat het niet mocht omdat mijn scheermes niet elektrisch was.
Ik zet mijn product gewoon in een juist scheer-catagorie (waar niet eens bij staat enkel elektrisch mag) en waar nota bene maar 1 advertentie staat, en wordt zonder pardoes binnen 5 seconden na plaatsing meteen weer verwijderd.
Is dit echt allemaal zo streng?
En waarom moet het specifiek elektrisch zijn?
[ Voor 1% gewijzigd door rob_erwt op 30-01-2013 20:21 . Reden: Naam vervangen voor nick ]