Beste medetweakers,
Het komt er nu toch echt van om mijn 3jaar oude game laptop te vervangen.
De accu is kapot en ook kan ik veel spellen niet meer op max. draaien.
Sommige zouden zeggen je bent gek...
Maar binnen nu en twee jaar ga ik toch samen met met vriendin voor een huisje kijken
en kan een nieuwe PC nu nog makkelijk financieren
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Vooral gamen (Skyrim, GTA IV, SWTor, Far Cry 3, Crysis 3 enz.)
Wat mag het systeem kosten? ca. 1250 EUR
Zijn en componenten die ik meeneem? Ja. Mijn computer wordt gekoppeld aan me TV (Full-HD)
Ook heb ik al een toetsenbord en een muis. Ook heb ik nog een licentie van Windows 7 liggen nadat ik deze heb ge-upgrade naar Windows 8 (Dit zou moeten werken. Heb het al eens gevraagd op het forum)
Ook heb ik al een Logitech speaker set aan de TV hangen
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Alles. Van behuizing tot GPU. Ik ben wel een Pro-NVidia man. En ben ook van plan om een kleine (veilige) overclock te doen op het moment dat alles stabiel draait.
Bepaalde voorkeuren? Het liefst een NVidia kaart. Heb ik altijd gehad en altijd goede ervaringen mee.
Bepaalde eisen/wensen? Het systeem moet stil zijn. Hoeft niet muisstil, maar mijn laptop maakt altijd veel herrie. Het wordt tijd voor een stil systeem
. Ook wil ik graag een modulaire voeding, maar ben hier totaal niet in thuis. Zodra ik hier betere argumenten voor krijg...graag
Eventueel wacht ik op de nieuwe ''M4'' (M500 volgens mij).
En heeft iemand een idee wanneer de nieuwe NVidia 700 series komen?
Dit is tot op heden mijn ''Wenslijst''
Het komt er nu toch echt van om mijn 3jaar oude game laptop te vervangen.
De accu is kapot en ook kan ik veel spellen niet meer op max. draaien.
Sommige zouden zeggen je bent gek...
Maar binnen nu en twee jaar ga ik toch samen met met vriendin voor een huisje kijken
en kan een nieuwe PC nu nog makkelijk financieren
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Vooral gamen (Skyrim, GTA IV, SWTor, Far Cry 3, Crysis 3 enz.)
Wat mag het systeem kosten? ca. 1250 EUR
Zijn en componenten die ik meeneem? Ja. Mijn computer wordt gekoppeld aan me TV (Full-HD)
Ook heb ik al een toetsenbord en een muis. Ook heb ik nog een licentie van Windows 7 liggen nadat ik deze heb ge-upgrade naar Windows 8 (Dit zou moeten werken. Heb het al eens gevraagd op het forum)
Ook heb ik al een Logitech speaker set aan de TV hangen
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Alles. Van behuizing tot GPU. Ik ben wel een Pro-NVidia man. En ben ook van plan om een kleine (veilige) overclock te doen op het moment dat alles stabiel draait.
Bepaalde voorkeuren? Het liefst een NVidia kaart. Heb ik altijd gehad en altijd goede ervaringen mee.
Bepaalde eisen/wensen? Het systeem moet stil zijn. Hoeft niet muisstil, maar mijn laptop maakt altijd veel herrie. Het wordt tijd voor een stil systeem
Eventueel wacht ik op de nieuwe ''M4'' (M500 volgens mij).
En heeft iemand een idee wanneer de nieuwe NVidia 700 series komen?
Dit is tot op heden mijn ''Wenslijst''
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 200,45 | € 200,45 |
1 | Gigabyte GA-Z77X-D3H | € 116,95 | € 116,95 |
1 | MSI N670GTX PE 2GD5/OC | € 373,50 | € 373,50 |
1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 94,- | € 94,- |
1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 38,- | € 38,- |
1 | Corsair Vengeance CML16GX3M2A1600C10 | € 73,99 | € 73,99 |
1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,20 | € 16,20 |
1 | Corsair CX600M | € 64,10 | € 64,10 |
1 | Crucial m4 SSD 2.5" 256GB | € 172,- | € 172,- |