Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Database view in Sharepoint-toepassing *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste,

ik ben bezig met het opzetten van een sharepoint toepassing. Aangezien ik niet zo vertrouwd ben met sharepoint had ik een vraag: Is er een soort van weergave van een database is in de internet browser zelf, zonder een het access document te openen?

alvast bedankt

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:08

Wish

ingwell

Heb nu drie keer de vraag gelezen, maar snap nog steeds niet wat je wilt...

Welke database? Die Windows SQL server die eronder draait? Oftewel... wat wil je bereiken op welke configuratie?

No drama

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-11 16:17

BoAC

Memento mori

Als ik de vraag begrijp wil TS een access dabase viewer in SharePoint hebben.

Wat heb je zelf al gevonden op Google of op Bing?

:)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT! Zoals je merkt: je vraag is nogal onduidelijk gesteld. Ook is het ons niet duidelijk wat je zelf probeerde / waar je daarbij vastliep bij het proberen van de hier en elders vindbare tips hierover. Dat zijn zaken die in een topicstart allemaal wel nodig zijn - zie ook Serversoftware en Windows Servers - Beleid bovenaan dit subforum.

Vul dat dus nog even aan. Dan pas ik ondertussen de topictitel aan, enkel 'sharepoint' zegt zo weinig, aangezien er wel meer topics bestaan over dat onderwerp. Een betere titel hoor ik graag, dan pas ik het aan.

offtopic:
BoAC, geef dan tenminste wat praktische zoektermen. Al liggen iets als [google=sharepoint view database] en [google=sharepoint view Access database] voor de hand, enkel UTFS roepen is zinvol noch netjes ;)

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 24-01-2013 09:08 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Access Services in SharePoint Enterprise licensie? http://blogs.technet.com/...pets-access-services.aspx