[SKV] Genexis CRA-F32t-1 FTTH modem 1 lan poort actief.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKBENGEK
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-10-2014

IKBENGEK

Driving for passion

Topicstarter
Hallo,

ik zit met een probleempje, eindelijk hebben ze mijn Glasvezel verbinding werkend opgeleverd tot zo ver geen probleem.

nu blijkt het modem te zijn afgeleverd met 1 werkende lan poort terwijl er 4 lan uitgangen op zitten. is er een mogelijkheid om deze zelf aan te zetten zodat naast mijn pc ook de printer en de TV via lan aan de modem gekoppeld kunnen worden. Ik heb namelijk niet de behoefte om nog weer extra routers en andere meuk achter die ene lan poort te hangen

en is er iemand die een goede handleiding heeft van die modem kan nergens op internet een handleiding vinden.

aanbieder SKV veendam
Modem Genexis CRA-F32t-1

Het leven begint bij 200km per uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-07 23:24
gaat niet lukken zo ver ik weet, aangezien ze als dom modem ingesteld is waardoor het puur doorgeef luik is.
Er zit geen firewall nat dhcp enz in,
Wil je meerdere pc's printers enz er achter hangen zal je gebruik moeten maken van een router die namelijk dhcp en nat bij zich heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door jopoh op 24-01-2013 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKBENGEK
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-10-2014

IKBENGEK

Driving for passion

Topicstarter
vreemd want als ik in de modem zelf aan het neuzen ben geeft deze wel alle dhcp instellingen weer.
tevens staat er ook iets over de Firewall.

dus die gegevens kan ik wel aanpassen, maar het punt is dat ik dus 1 poort minimaal te kort kom liefst2 extra lan poorten kan activeren

Het leven begint bij 200km per uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-07 13:59

MCP cloud

Op het web sinds 1998

IKBENGEK schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 00:18:
vreemd want als ik in de modem zelf aan het neuzen ben geeft deze wel alle dhcp instellingen weer.
tevens staat er ook iets over de Firewall.

dus die gegevens kan ik wel aanpassen, maar het punt is dat ik dus 1 poort minimaal te kort kom liefst2 extra lan poorten kan activeren
Das een mooi ding zeg die Ge­nexis CRA-F32t, heb hier nog zo'n oude Ge­nexis modem hangen.

[ Voor 15% gewijzigd door MCP cloud op 24-01-2013 08:50 ]