Hallo, zoals in de titel al aangegeven staat heb ik dus een probleem als ik Flashcontent (bv. op Youtube) afspeel.
Dit probleem doet zich voor sinds dat ik de Catalyst drivers voor mij XFX Radeon 7950 Black Edition (zelfbouw-pc) heb geüpdate naar 13.1.
Bij elke video die ik af probeer te spelen, crasht het hele systeem direct, maar laat het nog ongeveer 5 seconden audio doorklinken, en stopt dan. Met crashen bedoel ik dat er een bepaalde kleur (afhankelijk van de aangeklikte content, denk ik) op het scherm komt en dat alles onhandelbaar wordt.
Geen enkele visuele feedback van welke toetsencombinatie ik ook probeer.
Ik moet een hard reset doen om terug de PC te kunnen gebruiken. Hierboven staat ook een video die het probleem laat zien (ik installeer eerst de recentste Flash player, 11.5.502.146).
Dit is dus allemaal in combinatie met Firefox (ook de nieuwste versie).
Ik heb nog niet geprobeerd om Flash Player en/of Catalyst drivers te herinstalleren, gewoon omdat ik denk dat het aan de Catalyst driver ligt, aangezien het probleem zich pas voordeed toen ik die updatte...
Ik heb natuurlijk op Google gezocht, en op GoT, maar een echt gelijkend geval heb ik nog niet gevonden.
Misschien weten jullie wat meer? Thnx.
PS: het kan zijn dat de YouTube video het niet doet, ik wou het niet testen omdat ik deze tekst dan opnieuw moet beginnen
[ Voor 4% gewijzigd door klimpton op 23-01-2013 21:53 . Reden: correctie ]