RTL7 zendt Das Boot uit. In het Engels, godbetert!

Pagina: 1
Acties:
  • 496 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:13
Das Boot, in mijn opinie een van de mooiste films ooit.
En RTL7 waagt het om deze Duitse film in het Engels uit te zenden (23 jan 2013).
Daarmee geven ze er duidelijk blijk van dat ze bij de zender niet van films houden en nooit van zoiets als cultuur te hebben gehoord.
Bovendien nemen ze filmliefhebbers en -kijkers niet serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-08 21:18
Ja, was er ook mee aan het kijken, maar toen dacht ik toch..... Engels WTF ?!?!??!? 8)7
....zap ;w

[ Voor 12% gewijzigd door DeBaroN op 23-01-2013 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
En ik ben er mee gestopt en nu op zoek naar het origineel puh filmhaters!

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

mark_vs schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:39:
Daarmee geven ze er duidelijk blijk van dat ze bij de zender niet van films houden en nooit van zoiets als cultuur te hebben gehoord.
Wat had je precies verwacht? We hebben het hier over het soort zender waarvoor een film alleen maar de ruimte tussen reclameblokken is. Ze laten net zo lief testbeeld zien maar dan kijken er minder mensen naar de reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:49

Sargan

Filmfreak...

Nee dan sbs6 die gerust een film stoppen voor Hart van Nederland om daarna verder te gaan met de film. Totaal geen respect voor de film. Nee films op tv kijk ik allang niet meer.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:22
Sargan schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:50:
Nee dan sbs6 die gerust een film stoppen voor Hart van Nederland om daarna verder te gaan met de film. Totaal geen respect voor de film. Nee films op tv kijk ik allang niet meer.
En dan ga je nog totaal voorbij aan het allerergste: het feit dat ze gerust stukken uit de film knippen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:34

YellowCube

Wait...what?

een film van meer dan 3 uur kijken op een zender met elke 20-30 minuten een reclameblok van 10 minuten?
Dank je feestelijk

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Alles wat hierover te zeggen is, is al gezegd. De kans op een duurzaam en nuttig topic is nihil. Het topic gaat dus op slot.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.