MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Nee, als je monitor op die resolutie geen 85 Hz aan kan springt hij automatisch terug.
bedankt gelijk proberen
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
yep werkt maar zie eigelijk geen verschil wat moet het verschil zijn
Meer beeldjes per seconde, het geeft een wat rustiger beeld. Als je erg lang zit te kijken krijg je minder snel last van je ogen.
Hoewel een mens boven de 72 Hz geen verschil kan zien scheelt het toch een heleboel.
Als het kan, gewoon zo hoog mogelijk zetten.
Hoewel een mens boven de 72 Hz geen verschil kan zien scheelt het toch een heleboel.
gewoo nde beeldscherpte, maar het verschil boven de 72Hz zie je niet meer
jaja sommige mensen hier wel
jaja sommige mensen hier wel
Verwijderd
je ziet niet veel maar tja 85 lijkt toch wat beter ........ ikzelf heb hem op 100 draaien.
Euhhhhhhh, als ik op 72Hz draai, dan heb ik binnen 10 minuten koppijn waar je U tegen zegt, en mijn ogen staan te tollen in mijn oogkas.Op zaterdag 02 juni 2001 15:14 schreef Sick_Nick het volgende:
Meer beeldjes per seconde, het geeft een wat rustiger beeld. Als je erg lang zit te kijken krijg je minder snel last van je ogen.
Als ik op 85Hz krijg ik nog last van mijn ogen, en op 100Hz heb ik nergens last van.
Dus je bewering klopt niet echt.
Ps. heb geen bril of lenzen.
Nee, ook niet nodig, ik zie alles prima.
Tis al bijna 20.00, volgens de video, het weer is stralend, en de Coach (Dik Advocaat) van het Nederlands voetbal doet het goed.
And The Only One
je moet een beetje schuin langs je beeldscherm kijken. Als je echt goed het verschil wilt zien moet je eens kijken naar 60Hz. Dan zie je alles knipperen. Bij 75 Hz zie ik het alleen nog maar als ik een beetje schuin langs mijn scherm kijk
Moet je voor de grap es je webcam op je monitor richten (als je die heb)... Tis ff schrikken als je et ziet... 
Dan pas zie je et goed!
Dan pas zie je et goed!
Signature?
Pagina: 1