Bureaublad probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellers
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-10 11:41
Ik weet niet zeker of dit in de goede sectie staat. Zoniet kan iemand dit verplaatsen?

Ik heb dus een probleem met de pictogrammen op mijn bureaublad, Ik was een game aan het spelen en maakte (denk ik) een sneltoets fout. Nu opent windows de eigenschappen van een bestand als ik op het pictogram klik in plaats van het bestand/pictogram te openen. Ik heb al wat gezocht op internet maar vindt nergens vergelijkbare klachten.. Iemand die me uit de brand kan helpen hier?

Mvg,

Melle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:10
Is dit alleen bij je bestaande pictogrammen of ook bij nieuwe ?

Kijk anders eens bij de instellingen voor standaard programma's
Of als het mogelijk is een systeem restore.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank...
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 14:43
Melle,

Is het misschien zo dat de knoppen omgewisseld zijn,
dus wanneer je nu met je linkermuisknop dubbelklikt je het bestand normaal opent?
Dit kun veranderen door in naar in het configuratiescherm naar muis te gaan.
Hier staan gelijk op het eerste tabblad bovenaan "primaire en secundaire knop omwisselen"

Gr. Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellers
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-10 11:41
Frank... schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:22:
Melle,

Is het misschien zo dat de knoppen omgewisseld zijn,
dus wanneer je nu met je linkermuisknop dubbelklikt je het bestand normaal opent?
Dit kun veranderen door in naar in het configuratiescherm naar muis te gaan.
Hier staan gelijk op het eerste tabblad bovenaan "primaire en secundaire knop omwisselen"

Gr. Frank
Nee jammer genoeg niet.. Ik had dit ook al bekeken maar rechtermuisknop geest dat kleine menu wat normaal is. Maar links opent het menu wat je normaal krijgt als je rechtermuisknop doet en dat in dat menu eigenschappen kiest.

Ook is het het geval met beide oude en nieuwe pictogrammen, en een restore gaat niet lukken.

Bedankt voor jullie reacties iniedergeval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Klinkt meer als een hangende alt-toets. Reboot en 't is weg, of even op beide alts (afzonderlijk) rammen om ze los te krijgen. Windows denkt dat 't nog ingedrukt is. Btw, knap dat je dan nog kan posten hier, als je met hetzelfde systeem doet.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

MellevanHunen schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:12:
Ik weet niet zeker of dit in de goede sectie staat. Zoniet kan iemand dit verplaatsen?
Wat denk je. Is het bureaublad een programma of is het een onderdeel van Windows? ;)

CSA-->WOS

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1