[W8] Windows aanschaffen via marktplaats

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmlangwerden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-05-2023
Ik zit erover te denken up te graden naar windows 8 en kwam in mijn zoektocht ook langs marktplaats. die site staat helemaal vol met aanbiedingen van windows 8 die helemaal niet duur zijn (10 - 20 euro). *knip*niet doen

Dit lijkt te mooi om waar te zijn. De huidige uprade versie kost nog 30 euro en dit LIJKT een volledige versie te zijn, althans is er niets dat anders aangeeft. Nu mijn vraag, wat koop je hier? Is dit een OEM versie of een upgrade licentie of heel iets anders. En wat is hier wijsheid?

Ps. Ik draai trouwens de beta van windows 8 al sinds ik dit systeem heb en heb geen versie van windows om vanaf up te graden. Die licentie is verlopen en nu crasht mijn pc elke 2 uur, hoogste tijd om up te graden dus.

[ Voor 14% gewijzigd door TheVMaster op 23-01-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die van marktplaats zijn 100% zeker illegaal. Iemand die een technet account heeft en zo licentiecodes probeert te verkopen.
Ps. Ik draai trouwens de beta van windows 8 al sinds ik dit systeem heb en heb geen versie van windows om vanaf up te graden. Die licentie is verlopen en nu crasht mijn pc elke 2 uur, hoogste tijd om up te graden dus.
Je PC crasht echt niet elke 2 uur. Je hebt een duidelijke melding gehad dat de licentie is verlopen en elke 2 uur wordt herstart. Niets crashen, gewoon naggen om een licentie aan te schaffen.
En niets om vanaf te upgraden? Je kan vanaf de Consumer preview een upgrade uitvoeren naar RTM, dus echt verder gezocht heb je niet.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:19

TheVMaster

Moderator WOS
Als 29 euro al teveel is om legaal Windows 8 te draaien....? Die linkjes van Marktplaats zijn per d2finitie in 99% van de keren niet legaal, dus hoeven hier ook niet geplaatst te worden.

Dit topic is gesloten.