Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHarmsen89
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-08-2021
Hallo allemaal,

Ik wil een nieuwe tv kopen, en nu had ik mijn oog laten vallen op de LG 55LM620 S of LG 55LM640 S. Nu vind ik het alleen lastig welke ik moet kopen omdat ik niet echt de verschillen ertussen kan vinden behalve het feit dat de 640 een dunnere rand heeft.

Is er iemand die mij kan vertellen wat de verschillen zijn en welke naar jullie mening de beste optie is?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,

Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:28

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Aankoopadvies mag in het forum voor aankoopadvies. Ik verplaats je even!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHarmsen89
Oeps foutje van mij, eerste post hier excuses! :)

Nog even een aanvulling op mijn vraag: Ik kan zelf niks vinden over de 640 behalve een handleiding op de LG site. Verder is de 640 niet onder de modellen te vinden voor de standaard informatie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:16

Sjaak_Afhaak

Bleh!

de 640s is een duits model. op http://www.lg.com/de kun je de 640s wel terugvinden.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHarmsen89
Oke dan is mijn laatste vraag eigenlijk, omdat de rest mij dan wel duidelijk is, heeft het feit dat het een duits model is nog enige nadelen in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
ik neem aan dat je bij de MM gaat kopen? Ik denk dat dan het risico wel klein is. De grootste potentiele problemen zijn taal, UPC/Ziggo-ondersteuning en apps. Tja, MM kan het zich niet veroorloven om hier gezeur over te krijgen. Een kleine 1000 euro is trouwens wel een mooie prijs voor zo'n toestel!

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Waarschijnlijk werken de Apps dan niet goed en heb je de mogelijkheid je hem niet op NL kan zetten.
Hoe raar het ook klinkt, dat je dan een hele firmware upgrade moet doen om het goed te laten werken.

Ik zou dus het NL model halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHarmsen89
Bedankt voor de informatie allemaal!

Ik heb hem alsnog besteld vanmiddag, inderdaad bij MM. MM heeft verder geen beperkingen of iets dergelijks voor het toestel op de site staan. Zoals Quacka zegt kan MM het zich niet veroorloven om over zoiets gezeur te krijgen, dus mocht het niet werken dan stuur ik hem alsnog terug. Maar verwacht er geen problemen mee!

Bedankt mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
geef even een update als je kan bevestigen dat taal/apps en dergelijke geen problemen geven. Dat is handig voor de persoon die hier via een zoekopdracht terecht komt

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHarmsen89
Dus mensen, mijn tv is vandaag binnen gekomen :D

Heb hem net aangezet en alle apps bekeken en dergelijke, alles werkt naar behoren en in het Nederlands. Dus geen enkel probleem dat het een duits model is :)

Perfect beeld moet ik zeggen en het 3d is ook zeer mooi :D

Al met al heel tevreden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2001962
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-04 08:10

tweaker2001962

All your base are belong to us

Ik kan beamen dat er geen problemen zijn met instellen op NL.
Sinds afgelopen maandag kijk ik ook naar een 55LM640S met veel plezier.
De regio kun je gewoon naar NL zetten, ik heb nu.nl autoweek en nog wat nl apps.
Out of the box zijn de instellingen goed voor mooi en helder beeld en genoeg opties om helemaal naar je eigen voorkeur in te stellen.
2D naar 3D conversie werkt goed, geeft een extra dimensie aan films die je al eens bekeken hebt en een goede reden om ze nog eens te zien :-)
Geluid is ook goed te noemen voor zo'n plat scherm, al heb ik m wel naar bioscoop-setting gezet.
Eigenlijk wilde ik een 47" ter vervanging van mijn 42" omdat ik bang was dat 55"te groot zou zijn voor mijn kijkafstand (2.5 tot 3.5m) maar voor deze prijs kon ik de 55 niet laten schieten en heb absoluut geen spijt. Geen last van vermoeide ogen, ook niet met gebruik van 3D. Alles is tegenwoordig zo scherp dat afstand er niet meer zo toe doet als vroeger volgens mij, maar dat is mijn persoonlijke mening. Al moet je niet op 1.5 M gaan zitten met zo'n groot scherm, dat kost je je nek, dat is net zoals in de bioscoop op de voorste rij gaan zitten. :+
Al met al, de regio keuze hoeft je niet tegen te houden voor een 640 te gaan.

GamerCard - Gamertag: da Warmachine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2001962
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-04 08:10

tweaker2001962

All your base are belong to us

GamerCard - Gamertag: da Warmachine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
tweaker2001962 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:28:
Ik kan beamen dat er geen problemen zijn met instellen op NL.
Sinds afgelopen maandag kijk ik ook naar een 55LM640S met veel plezier.
De regio kun je gewoon naar NL zetten, ik heb nu.nl autoweek en nog wat nl apps.
Out of the box zijn de instellingen goed voor mooi en helder beeld en genoeg opties om helemaal naar je eigen voorkeur in te stellen.
2D naar 3D conversie werkt goed, geeft een extra dimensie aan films die je al eens bekeken hebt en een goede reden om ze nog eens te zien :-)
Geluid is ook goed te noemen voor zo'n plat scherm, al heb ik m wel naar bioscoop-setting gezet.
Eigenlijk wilde ik een 47" ter vervanging van mijn 42" omdat ik bang was dat 55"te groot zou zijn voor mijn kijkafstand (2.5 tot 3.5m) maar voor deze prijs kon ik de 55 niet laten schieten en heb absoluut geen spijt. Geen last van vermoeide ogen, ook niet met gebruik van 3D. Alles is tegenwoordig zo scherp dat afstand er niet meer zo toe doet als vroeger volgens mij, maar dat is mijn persoonlijke mening. Al moet je niet op 1.5 M gaan zitten met zo'n groot scherm, dat kost je je nek, dat is net zoals in de bioscoop op de voorste rij gaan zitten. :+
Al met al, de regio keuze hoeft je niet tegen te houden voor een 640 te gaan.
Voor hoeveel heb je deze gekocht dan?
Pagina: 1