reviews: Xiaomi Mi-Two: keizer der Chinese smartphones
Ik neem aan dat jullie bedoelen dat energie een betere maatstaf is dan ampère-uur, maar de zin loopt niet lekker en ik kan dat er zelf ook nauwelijks uit opmaken. Ik lees nu dat energie een betere maat is dan spanning. Of jullie dat verbeteren of niet is een ding, maar spanning en energie door elkaar halen is gewoon snoeihard fout.
Wh is inderdaad een betere maatstaf voor wat je op je telefoon kan doen dan spanning, maar spanning wordt volgens mij uitgedrukt in volt, en heeft vrij weinig te maken met uithoudingsvermogen. In de tweede zin doen jullie het gelukkig wel goed.De totale spanning is 7,4Wh. De energie, uitgedrukt in Wh, is een betere maatstaf voor wat je op een acculading kunt doen.
Ik neem aan dat jullie bedoelen dat energie een betere maatstaf is dan ampère-uur, maar de zin loopt niet lekker en ik kan dat er zelf ook nauwelijks uit opmaken. Ik lees nu dat energie een betere maat is dan spanning. Of jullie dat verbeteren of niet is een ding, maar spanning en energie door elkaar halen is gewoon snoeihard fout.