Goede USB Hub o.i.d.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-05 14:32
Ik ben opzoek naar een USB hub van goede kwaliteit. Ik zal even de situatie uitleggen.
Ik werk in de licht en geluid wereld. Voor een klant hebben wij een rack ingericht met daarin een 19" licht sturing. Deze word gevoed en geprogrammeerd via een en de zelfde USB ingang. Het apparaat moet dus van de stroom af als deze geprogrammeerd moet worden.

Schroeven in het aparaat is geen optie dus mijn eerste gedachten was om een powered USB hub te gebruiken. Zo krijgt het apparaat altijd zijn stroom en kan de ingang van de USB hub eenvoudig in een laptop worden gestoken om de lichtsturing te programmeeren.

Nu heb ik een USB hub van sitecom gebruikt, dit heeft even gewerkt en daarna raakte die de weg kwijt en ging hij stuk. Nu ben ik dus opzoek naar een USB hub van goede kwaliteit die wel een aantal jaar kan blijven werken.

Nou heb ik geen idee waar ik moet zoeken. Als ik sorteer op beoordeling bij de pricewatch is de bovenste een sitecom.... 'no go' dus. Mijn ervaring met verschillende merken USB hubs is dramatisch, bij mij kappen ze er altijd mee of werken ze maar half.

Mijn vraag hierbij, heeft iemand een idee van een GOEDE usb hub die niet crimineel veel kost, 100 euro voor een hub is wel de MAX. En die in nederland verkrijgbaar is. En een behuizing van metaal is mooi meegenomen zijn (zoals netgear switches).

Alvast bedankt! :)

Hallo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

De mooiste vraag op Tnet : Wat heb je zelf al gevonden?

Edit: Dit vraag ik omdat Pro-Audio meestal zijn eigen 'solutions' heeft voor de gebruik (per merk per doel), echter is 500€ zover ik weet in die branche ook geen gekken prijs!

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 91626 op 23-01-2013 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-05 14:32
Jaa die vraag ken ik ;). Heb uiteraard al gezocht, dit is wat ik in eerste instantie kon vinden. Dit komt in de buurt, maar zit in het buitenland.

Verder kom ik dat "plastic" spul tegen en alleen site's waar mensen beweren dat die sitecom dingen oid goed genoeg zijn.

Hallo!