Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Systeem start niet meer op na crash Black Ops 2

Pagina: 1
Acties:

• Jan Tios
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-11-2021
Beste leden,

mijn systeem is inmiddels 4 jaar oud, maar heb tot op heden nooit moeite gehad met het draaien van spellen. Ook Black Ops 2 loopt goed en heb het spel inmiddels al ongeveer 50 uur gespeeld, ook in sessies van een paar uur. Nu speelde ik vandaag ongeveer 15 minuten, waarna ik een freeze kreeg en ik moet computer moest resetten. Nu komt mijn systeem niet verder als het eerste scherm waar ik het logo van mn moederbord te zien krijg, en waar ook dingen staan van: druk op f12 voor dit, druk op DELETE to enter Bios enzovoort. Na dit scherm krijg ik een zwart beeld, en reset de computer zichzelf en begint het weer opnieuw. Ik kom dus niet verder als dat scherm. Ook kan ik niet in de BIOS komen, Bootmenu enzovoort.

Wat zou de oorzaak kunnen zijn? Ik heb op heden nog nooit hardware problemen gehad, maar het systeem is inmiddels wel ruim 4 jaar oud en kan begrijpen dat een videokaart of iets dergelijks het op een gegeven moment het begeeft. Ik heb helaas niet het geld om een heel nieuw systeem te kopen. Ik zou wel iets willen vervangen, maar ik zou niet weten wat?

Alvast bedankt

• Gian
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-11 09:13
Probeer eens een ram-module eruit te halen en kijken of het systeem met 1 module wel doortstart.

• Jan Tios
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-11-2021
Bedankt, dat heeft gewerkt!