[Algemeen] Gebruikersnaam en wachtwoord veld: item wissen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bachatero
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-02 00:56
Hopelijk post ik dit in het juiste forum,

Het gebeurt me wel eens dat je perongeluk een verkeerd wachtwoord of een ander item in een gebruikersveld invult tijdens het inloggen. Al de ingegeven woorden blijven dan staan, m.a.w. worden onthouden.

Kun je op een of andere manier de foutief ingegeven of niet meer gebruikten ingaven in het puldown menu wissen.

Ik heb het geprobeerd door er op te gaan staan en <delete> door te voeren, of met de rechtermuisknop maar krijg die entries niet weg.

Worden deze ingaven ergens opgeslagen, register ?, of een bestandje

Dank,

Johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Wat heb je nog meer geprobeerd? Als ik ff Google vind ik zo al een paar bruikbare tips.
Waar doet dit probleem zich voor? Als het een browser is moet je het echt zelf kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Je hebt het over een browser of iets in die geest? De meeste hebben iets van een auto afmaakfunctie of iets in die geest, waarbij de gegevens te wissen zijn via het juiste knopje.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verkeerde entry met de muis selecteren en <del> toets gebruiken. Werkt dat niet, dan even je private data wissen en selecteren dat je de form fields history wilt verwijderen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bachatero
Ik probeer de velden in Hotmail te verwijderen en gebruik Mozilla Firefox versie 18.0.1
Reden: Ik ben vergeten de tab toets in te drukken en nu staat mijn password achter mijn gebruikersnaam, geen drama maar zou wel leuk zijn als ik dit kon verwijderen.

Ik heb vervolgens het onderstaande doorgevoerd, maar dat lost het probleem niet op.

Cache wissen in Mozilla Firefox (Windows)

Kies in Mozilla Firefox Tools (Extra) uit het menu.
Selecteer Clear Recent History (of via de snelkoppeling CTRL+SHFT+DEL).
Kies de tijdsperiode die u wil verwijderen
Kies onder de kop Details de optie Cache
Klik op de knop Clear Now (Nu wissen)

Ik heb ook nog alle opties aangevinkt, maar ook dat verwijdert niet mijn ingegeven data.
Verkeerde entry met de muis selecteren en <del> toets gebruiken.
Werkt helaas ook niet.
At the top of the Firefox window, click on the Firefox button (Tools menu in Windows XP) and then click Options
Select the Advanced panel.
Click on the Network tab.
In the Cached Web Content section, click Clear Now.
Click OK to close the Options window
Werkt helaas ook niet.

Johan

[ Voor 15% gewijzigd door Bachatero op 24-01-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Tools > Preferences > Privacy: Use Custom settings - Remember search and form history uit. FF herstarten en check wat je dan hebt. Zet 'm weer aan als je die meuk wilt laten onthouden en kijk of je nog geschiedenis hebt.
Of Tools > Clear History: Range: Everything, selecteer Form & Search History. Klaar.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kridri
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-08 12:56
Ccleaner eens laten draaien. Ben je er ook van af.

Als iedereen een klein beetje luier was, zouden er een heleboel problemen zo de wereld uit zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Knal het firefox-profile gewoon weg, opgelost \o/ sla wel je bladwijzers op met mozbackup
http://support.mozilla.or...elen-maken-en-verwijderen

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bachatero
@Hero Of Time:

Ja, opgelost, dit is wat ik bedoelde:
Of Tools > Clear History: Range: Everything, selecteer Form & Search History. Klaar.
Iedereen bedankt voor de reakties.

Topic kan worden gesloten.
Pagina: 1