Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voeding: aan/uit-knop werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• goldstriker
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-11 21:12
De aan/uit-knop van mijn voeding (pricewatch: Silverstone Strider Gold Silverstone Strider Gold ST55F-G) staat gewoon op aan, maar veert terug als ik hem op de uit-stand probeer te zetten. Hij hoort neem ik aan gewoon in de uitstand te klikken.

Of de PC uit of aan staat, of zelfs losgekoppeld is van het stroomnet, maakt niet uit.

De webshop adviseerde mij om hen ernaar te laten kijken, maar mijn systeem loopt verder prima, dus daar heb ik niet veel zin in. Iemand een idee?

• Hell-Slave
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:00
Als je er geen last van hebt zou ik het zo laten, als je je systeem stroomloos wilt hebben dan trek je gewoon de stekker. :D

• goldstriker
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-11 21:12
Had al een mailtje gestuurd naar de fabrikant, die ook adviseerde om de PSU even na te laten kijken. Heb hem daarom toch maar opgestuurd, wil niet met gebakken componenten eindigen (ik weet dus niet zeker of die knop het enige is wat er mis mee is).

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 18:08
lijkt me verstandig.

Grote kans dat het niks is, maar toch jammer als hij er wel de brui aan geeft (is dan ook altijd net buiten de garantieperiode)