Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Openstaand todo lijstje voor nieuwe Wordpress site

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views

• mdb101
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-11 20:48
Hi, ik heb mijn nieuwe site laten ontwikkelen: *snip* spam. Ik heb nog een openstaand lijstje met wensen die de developer helaas niet kan/wil oplossen. Ik heb al zelf e.e.a. opgepakt (met name styling), maar ik heb nog de volgende wensen: :)
  • pointelle slider werkt goed in firefox, maar buttons zijn niet zichtbaar in IE. Hier lijkt dit probleem ook te spelen, maar de oplossing zie ik niet :/
  • Navigatie bruikbaar houden als javascript geblokkeerd is. De slider overlapt dan alles door de plaatjes en navigatie is niet mogelijk. Heeft iemand ervaring met een handige truc, bijv nadat gecheckt is dat javascript uitgeschakeld is een tabel toevoegen met buttons i.p.v. de slider?
Dank alvast! Maarten

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 23-01-2013 11:15 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!
Kan iemand even...?

Het wordt hier wel op prijs gesteld als je even ons Algemeen beleid lees en de nodige FAQ's bovenaan 't betreffende forum (zoals in dit geval Webdesign, Markup & Clientside Scripting Beleid) voordat je een topic opent in dat forum, en als je dat een topic opent dat je onze Quickstart hanteert bij 't openen van een topic.

Oh,
Informatiebeveiliging: het balanseren van flexibiliteit, risico's en kosten
Balanseren? :X :P

[ Voor 89% gewijzigd door RobIII op 23-01-2013 11:20 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.