Een HP T5710 thin client boot normaal van Flash Memory en heeft daar XPe op staan. Ik heb het Flash Memory gedeelte uit de thin client gehaald en een 44-pin kabel op de 44-pin IDE aansluiting gezet en via een IDE -> CF adapter een Compact Flash kaartje aangesloten. Deze wordt netjes herkend en Windows XP Pro wordt netjes geïnstalleerd en draait prima.
Een tijdje geleden overleed mijn oude laptop met daarin een 44-pins hdd. Dus ik dacht deze 1-op-1 over te kunnen zetten. Tijdens booten wordt de hdd herkend, tijdens de setup van Windows XP wordt hij ook correct weergegeven en start de installatie normaal met het kopiëren van de installatie bestanden. Daarna start de thin client opnieuw, waarna het GUI gedeelte zou moeten starten. Maar helaas voordat de GUI start, gaat de thin client tijdens het booten in een BSOD met de volgende melding:
Heeft iemand een oplossing? Of iets anders wat ik nog kan proberen?
Een tijdje geleden overleed mijn oude laptop met daarin een 44-pins hdd. Dus ik dacht deze 1-op-1 over te kunnen zetten. Tijdens booten wordt de hdd herkend, tijdens de setup van Windows XP wordt hij ook correct weergegeven en start de installatie normaal met het kopiëren van de installatie bestanden. Daarna start de thin client opnieuw, waarna het GUI gedeelte zou moeten starten. Maar helaas voordat de GUI start, gaat de thin client tijdens het booten in een BSOD met de volgende melding:
Deze melding staat netjes op de Microsoft site, maar de oplossing (To resolve this problem, obtain a new copy of the corrupted file or reinstall Windows XP. If you continue to receive any one of the error messages that are described in the "Summary" section after you reinstall Windows XP, a hardware problem or a network problem may exist.) werkt niet en ik ben ervan overtuigd dat de hdd het probleem niet is.STOP: 0xC0000221 unknown hard error
C:\Windows\System32\Ntdll.dll
Heeft iemand een oplossing? Of iets anders wat ik nog kan proberen?