Windows8 terug naar het startscherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is het mogelijk om zonder extra handelingen terug te gaan naar het startscherm als ik een venster sluit. Nu kom ik iedere keer op het bureaublad uit. Ik heb al lopen zoeken, maar heb nog niets kunnen vinden.

Be Stronger Than Your Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Ik weet niet of het automatisch kan, maar kom je niet terug bij de metro interface door op de 'Win' toets van je toetsenbord te rammen? (of te drukken, schijnt beter te zijn voor je hardware)

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:11

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik snap je punt, maar die optie is er tot op heden nog niet. Als je een programma opent vanaf de tegels die op je desktop draait, zoals Firefox, blijf je op je desktop totdat je weer terug wilt.
Wat ik niet snap, is wat er anders is dan de 'native' applicaties die je vanaf de tegels opent, zoals IE. Er is niet echt een directe sluitknop voor IE metro style. Daarnaast is het meer dat de applicatie bovenop de tegels draait, waardoor je automatisch terug gaat naar het onderliggende systeem: de tegels. Bureaublad is een op zichzelfstaand iets, dat op een zelfde niveau draait of zelfs eentje lager dan de tegels (of menu start, hoe je 't wilt noemen).

Ik schets het even in laagjes zoals ik W8 zie. Laagje desktop, laagje tegels, laagje metro apps.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:01
Behalve dan dat de desktop ook naast een metro app kan draaien en dat je in feite dezelfde handelingen kan uitvoeren op de desktop als die je op elke metro app kan doen (pinnen aan de zijkant, killen door van boven naar beneden te slepen, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Okee duidelijk, we wachten maar even af of hier misschien een tweak voor komt.
Tot nu toe gebruiken we maar even de Win-toets.

Be Stronger Than Your Excuses