EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
Hoop dat het nu echt allemaal eens gaat opschieten.
Verwijderd
Newt
Ik hoop alleen dat als ik weer iets nodig heb dat het dan uit voorraad, of in ieder geval sneller geleverd kan worden.
Keep up the good work
Verwijderd
Bedankt alle voor jullie vertrouwen en natuurlijk eindeloos geduld.
Newt
Verwijderd
Normale ganbare artikelen HD's.CDROM's/Videocards bestel ik nooit, dan koop ik het liever bij een ander, maar de ALPHA is uniek, en het wachten dubbel en dwars waard.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
heb je dan ervaring met de OC-Shop.Als je dit ook met je orders gaat doen, dan zie ik geen lang leven beschoren aan jou winkeltje.
Ik denk dat er veel gezegd kan worden maar niet dat ik alle mensen zoveel mogelijk tegemoet probeer te komen en ten alle tijde wil helpen met OC vragen.
By de weg; check je eigen site eens!!, beetje brak geloof ik, maar misschien is het wel science-fiction? http://www.angelfire.com/ar2/ramdin/main.html
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
In mijn geval precies hetzelfde ik en mijn maat hebben het beide druk met beide nog een andere baan ernaast. Van orders zijn wij afhankelijk van de fabrikant, Vervoer en de douane. In den beginne had je absoluut gelijk, ik had het ook anders gezien. Maar brengt het dan op een iets subtielere wijze.
Verwijderd
Zelf heb ik ook nog wat coolers voor mijn kastje nodig, zijn deze veel beter dan de standaard koelers van FL20,- bij de plaatselijke computerboer?
Verwijderd
De Delta 80*80 is ongeveer 2,5 maal zo sterk (CFM en MAP) dan de doornsee JustCoolers.
Verwijderd
Mooi, zal er as soon as possible wel twee bestellen, blijft mijn kastje ook lekker cool
Wat zijn plusminus de rembourskosten, by the way
Ik heb er nu twee van Sunon in zitten dat is niet veel soeps vergeleken met de spec's van
Delta.Die nieuwe case van mij daar kennuh,
wielen onder en dan met die 92*92 Delta fan's
gaat die kast er geheid vandoor
Wel weird ik heb ook een Delta midi case daar zit absoluut geen mogelijkheid in om extra fans's in te plaatsen. of je moet zelf,
gaan zitten zagen en boren in de zij panelen.
Je kunt best een strakke site plaatsen met daarin een uitleg over hoe en wat (zelfs met het door jullie gebruikte MS Frontpage!).
Nu krijgen we op een wel hele simpele wijze verteld dat het nog wel even kan duren, en dan moeten we zelfs nog het geduld hebben om de voorbij scrollende tekst uit te lezen.
Geen afkraken van mijn kant, maar gewoon even wat vlots neerzetten..dat is toch met een uurtje gebeurd??
Ik wacht met spanning op volgende week...
Tot zaterdag in ieder geval!
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Russian Blue Neji
Kate Bush
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Als ik nu tegen een klant zeg van het artikel is er morgen en het artikel is er morgen niet, dan heb je vaak een probleem.
Je kunt in veel gevallen een richt datum geven, maar zeg er altijd bij dat het zeker niet zeker is (?).
Ook met zo'n internet site, zeg liever dat de site over 1 maand open gaat, dan dat je zegt, volgende week en het wordt in werkelijkheid 1 maand later, dat is niet positief voor je klanten.
Noteer klantgegevens bij bestellingen (dat is vrij normaal, zoals iedereen weet) en zeg dat de klant gebeld wordt zodra binnen..
Verwijderd
En voor de rest; lijkt mij meer dan logisch.
Ik denk dat we deze thread maar moeten sluiten dit blijft een oneindige discussie.
Verwijderd
Hij heeft zelfs nog openlijk excuus aangeboden voor het onderschatten, wat betreft de tijd dat de "site on line" zou gaan, wat moet hij nog meer...
Er zijn zaken waar je helemaal niets hoort, dan moet je er zelf achter aan bellen, en dan krijg je als nog te horen sorry, we hebben het vergeten te bestellen!
Het is inderdaad verstandig om niet meer over de vertraging te discussieren, dat leg ik niemand op, daar in is iedereen vrij uiteraard...
Maar als er vragen waren die geen betrekking op artikelen van zijn zaak betrof, gaf hij ook net als iedere fatsoenlijke tweaker antwoord en legde de problematiek netjes uit, en gaf daar waar nodig advies.
Dus laten we nu niet bij elke posting van Newt hem nu gaan lastig vallen over de levertijden, dat is afgerond vind ik.
Laten we gewoon net als toen hij pas kwam, met hem over technische dingen vragen en discussieren...
Over die zaken hoor je mij niet klagen, dit is klasse!!!
We duimen met zijn allen k?
mvg FFF
Draai nu op 875Mhz met een Slot1 600E (145FSB) icm een Alpha FAP3125. Verder wil 'ie vooralsnog niet want dan krijg ik allerlei windows foutmeldingen..
Het voltage staat op 1,70V (WOW, 0,5V hoger dan default!). Ik weet bijna zeker dat ik zometeen met Peltier en waterkoeling boven de 900 moet kunnen uitkomen..
I keep my fingers crossed!
compleet (al zou ik d'r dan zelf wel wat aan verbouwen
Kun je die ook gewoon op je athlon gebruiken?
mvg FFF
Ik heb het met eigen ogen kunnen aanschouwen en heb er alle vertrouwen in dat alles zeer binnenkort goed komt.
FF offtopic: Newt, hoe komt het nou toch dat als ik die plaat van Elton John hoor, ik ineens 2 van die mooie blauwe oogjes voor me zie??
Verwijderd
Kijk eens naar dit artikel bij Dansdata, daar vind je een Athlon die gekoeld wordt door een Senfu-setje.
Verwijderd
Maar ik dacht het wel, dat hij meerdere soorten Alpha's had besteld voor PIII Athlon secc2 en FC-PGA's http://all.at/hardware
Verwijderd
Russian Blue Neji
Kate Bush