OC-Shop

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 08:09
Nu gaat het echt spannend worden en wordt de geloofwaardigheid toch aardig op de proef gesteld!
Nog 1 dag te gaan en we zitten in juni. Half mei zouden de Delta Fans binnen zijn en eind mei de site in de lucht.....

Hallohooo....

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd

zie je mail!

Newt

• Goingin
  • Laatst online: 07-09 13:19
Hoe staat het met de bestelling van mijn Golden Orb?

Verwijderd

Nou zijn wij allemaal erg nieuwsgierig, Newt, wat er in dat mailtje staat. Wij zitten immers ook in spanning te wachten op de opening van de OC-Shop...

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ben ook wel benieuwd hoe het met mijn bestelling van Golder Orb zit.

Hoop dat het nu echt allemaal eens gaat opschieten.

Verwijderd

Alles loopt nu druppel-gewijs binnen, de Golden Orb verwacht ik deze week hooguit begin volgende week. We zijn nu de shop aan het testen en de puntjes op de i zetten. Al met al moeten we volgende week on-line. Ondanks alle tegenslagen lijkt het nu toch allemaal te gebeuren!

Newt

Verwijderd

We zullen voor je duimen...

http://more.at/hardware

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Ik denk dat het al met al het wachten wel waard was hoor, 1 toko waar je al je spullen kan kopen is iets waar ik in ieder geval blij mee ben.
Ik hoop alleen dat als ik weer iets nodig heb dat het dan uit voorraad, of in ieder geval sneller geleverd kan worden.

Keep up the good work ;)

Verwijderd

absoluut R2, dat is ook ons streven. Wij zijn dadelijk ook distributeurs van een aantal producten.We zitten zo dicht bij het vuur!

Bedankt alle voor jullie vertrouwen en natuurlijk eindeloos geduld.

Newt

Verwijderd

Ik heb een tijdje in een Computerstore gewerkt, en het is knap frustrerend dat als je genoeg kunt verkopen, maar ze komen niet af bij de fabriek, nu ligt dit iets gunstiger, het gaat om een goed merk, maar toch gaan de klanten denken volgende keer ergens anders proberen, maar het is overal het zelfde!!!!

Normale ganbare artikelen HD's.CDROM's/Videocards bestel ik nooit, dan koop ik het liever bij een ander, maar de ALPHA is uniek, en het wachten dubbel en dwars waard.

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

EEH newt je belooft veel, maar er komt niks van terecht, die site is nog steeds niet in de lucht, terwijl je dat wel had gezegd. Als je dit ook met je orders gaat doen, dan zie ik geen lang leven beschoren aan jou winkeltje.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:39

FFF

Hallo, ik zoek een kastkoeler van 8x8
Krijgen/hebben jullie die en wat kosten die????
mvg FFF

• aatos
  • Laatst online: 29-08 07:38
FFF,
elke fatsoenlijke computerwinkel;
ongeveer 20 piek

Verwijderd

Beste FrankGuthrie; ik weet niet wat je allemaal dwarszit, maar ik heb gezegd ongeveer eind mei. We lopen inderdaad wel iets uit, het wordt volgende week. Ik zou de site nu wel on-line kunnen gooien, maar dan zijn alle puntjes op de i niet af. Vandaar, in 1 keer goed.
Als je dit ook met je orders gaat doen, dan zie ik geen lang leven beschoren aan jou winkeltje.
heb je dan ervaring met de OC-Shop.
Ik denk dat er veel gezegd kan worden maar niet dat ik alle mensen zoveel mogelijk tegemoet probeer te komen en ten alle tijde wil helpen met OC vragen.

By de weg; check je eigen site eens!!, beetje brak geloof ik, maar misschien is het wel science-fiction? http://www.angelfire.com/ar2/ramdin/main.html

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Kan ik niks aan doen, dat deel is (door een fout bij m'n webprovider)gedelete, en ik heb op dit moment geen tijd om hem te herbouwen.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Kijk dan bedoel ik. Hier kan je niets aan doen. Toch was het wel een rot opmerking van me. Ik had ook kunnen zeggen dat een link niet werkte en wat daar de reden van is.
In mijn geval precies hetzelfde ik en mijn maat hebben het beide druk met beide nog een andere baan ernaast. Van orders zijn wij afhankelijk van de fabrikant, Vervoer en de douane. In den beginne had je absoluut gelijk, ik had het ook anders gezien. Maar brengt het dan op een iets subtielere wijze.

Verwijderd

Wat maken deze coolers zo bijzonder?
Zelf heb ik ook nog wat coolers voor mijn kastje nodig, zijn deze veel beter dan de standaard koelers van FL20,- bij de plaatselijke computerboer?

Verwijderd

Zeker weten kijk maar eens op http://www.delta.com.tw/dcfans/pdf/AFB80254.pdf
De Delta 80*80 is ongeveer 2,5 maal zo sterk (CFM en MAP) dan de doornsee JustCoolers.

Verwijderd

2,5 maal zo sterk?
Mooi, zal er as soon as possible wel twee bestellen, blijft mijn kastje ook lekker cool :) :)
Wat zijn plusminus de rembourskosten, by the way

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Newt bestel voor mij drie 92*92 Delta's
Ik heb er nu twee van Sunon in zitten dat is niet veel soeps vergeleken met de spec's van
Delta.Die nieuwe case van mij daar kennuh,
wielen onder en dan met die 92*92 Delta fan's
gaat die kast er geheid vandoor :)

Wel weird ik heb ook een Delta midi case daar zit absoluut geen mogelijkheid in om extra fans's in te plaatsen. of je moet zelf,
gaan zitten zagen en boren in de zij panelen.

• A3-D
Newt, natuurlijk wordt het geduld van veel mensen op de proef gesteld. Oké, het aanleveren van produkten, douna e.d. akkoord. Ik kan dat verhaal goed begrijpen, echter die site vind ik persoonlijk een ander verhaal.
Je kunt best een strakke site plaatsen met daarin een uitleg over hoe en wat (zelfs met het door jullie gebruikte MS Frontpage!).
Nu krijgen we op een wel hele simpele wijze verteld dat het nog wel even kan duren, en dan moeten we zelfs nog het geduld hebben om de voorbij scrollende tekst uit te lezen.

Geen afkraken van mijn kant, maar gewoon even wat vlots neerzetten..dat is toch met een uurtje gebeurd??

Ik wacht met spanning op volgende week...

Tot zaterdag in ieder geval! ;) ;) ;)

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Newt-of-OCshop=> Maar ik heb geen belofte gedaan, en jij wel, dat is het verschil.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Ok, wij zijn onze belofte mbt de site niet nagekomen; onze excuses hiervoor.

• seq_uence
  • Laatst online: 01-08-2024
Hoe kun je straks betalen bij OC ? Ook gewoon onder rembour ? En alles is te krijgen wordt er gezegd, dus alle hardware die je maar kan bedenken is te bestellen bij OC ???

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 15:27
1 van de dingen die je als 'verkoper' nooit moet doen, is beloftes maken mbt levering van artikelen.

Als ik nu tegen een klant zeg van het artikel is er morgen en het artikel is er morgen niet, dan heb je vaak een probleem.

Je kunt in veel gevallen een richt datum geven, maar zeg er altijd bij dat het zeker niet zeker is (?).

Ook met zo'n internet site, zeg liever dat de site over 1 maand open gaat, dan dat je zegt, volgende week en het wordt in werkelijkheid 1 maand later, dat is niet positief voor je klanten.

Noteer klantgegevens bij bestellingen (dat is vrij normaal, zoals iedereen weet) en zeg dat de klant gebeld wordt zodra binnen..

Verwijderd

Wij hebben ook een richtdatum gegeven rond.....
En voor de rest; lijkt mij meer dan logisch.
Ik denk dat we deze thread maar moeten sluiten dit blijft een oneindige discussie.

Verwijderd

Oeps... Newt wordt boos....

Verwijderd

nee, hoor, helemaal niet. Wij doen ons uiterste best, meer kunnen wij niet doen.

Verwijderd

Nee, ik kan het me levendig voorstellen, als je alles goed geplanned en getimed hebt, en je wordt slachtoffer van overmacht (in dit geval wordt het wat later ivm latere levering fabriek), nou Newt heeft zijn plicht gedaan, stuurt elke besteller netjes voor die tijd een mail met daarin een excuus voor de lange wachttijd, en een tegemoetkoming, dan heeft het ook geen zin meer voor hem om hier over verder te discussieren.
Hij heeft zelfs nog openlijk excuus aangeboden voor het onderschatten, wat betreft de tijd dat de "site on line" zou gaan, wat moet hij nog meer...

Er zijn zaken waar je helemaal niets hoort, dan moet je er zelf achter aan bellen, en dan krijg je als nog te horen sorry, we hebben het vergeten te bestellen!

Het is inderdaad verstandig om niet meer over de vertraging te discussieren, dat leg ik niemand op, daar in is iedereen vrij uiteraard...

Maar als er vragen waren die geen betrekking op artikelen van zijn zaak betrof, gaf hij ook net als iedere fatsoenlijke tweaker antwoord en legde de problematiek netjes uit, en gaf daar waar nodig advies.

Dus laten we nu niet bij elke posting van Newt hem nu gaan lastig vallen over de levertijden, dat is afgerond vind ik.

Laten we gewoon net als toen hij pas kwam, met hem over technische dingen vragen en discussieren... ;)

• A3-D
Qua service moet ik zeer zeker toegeven dat het allemaal netjes is afgehandeld. Keurig een e-mailtje ontvangen voor de spullen die ik kan komen ophalen, korting op de late levering van de Delta Fans (buiten jullie verantwoording om) en een "installatie" van de Peltiercombi met daartussen superkoelprut..

Over die zaken hoor je mij niet klagen, dit is klasse!!!
We duimen met zijn allen k? ;)

Verwijderd

Dat is in ieder geval zo het echte tweakers betaamt ;)

• FFF

FFF

He als jullie zo lopen zeuren koop je toch nix als het je niet bevalt, die mensen doen ook hun best en als die bedrijven weer eens hun afspraken niet nakomen of de levertijden langer zijn kunnen hun d'r nix aan doen, mij lijkt die oc-shop ideaal in elk geval :D
mvg FFF

• A3-D
Ik weet zeker dat de OC-Shop ideaal is..kan over anderhalf uur mijn 2 Peltier combo's op gaan halen.. Het jammere is dat ik nog op mijn 600E FCPGA en mijn waterkoelingsset uit de States zit te wachten. Als het goed is komen deze binnenkort binnen en dan kan ik een serieuze poging naar de 1000Mhz wagen. ;)

Draai nu op 875Mhz met een Slot1 600E (145FSB) icm een Alpha FAP3125. Verder wil 'ie vooralsnog niet want dan krijg ik allerlei windows foutmeldingen..
Het voltage staat op 1,70V (WOW, 0,5V hoger dan default!). Ik weet bijna zeker dat ik zometeen met Peltier en waterkoeling boven de 900 moet kunnen uitkomen..

I keep my fingers crossed! ;)

• FFF

FFF

Wat kost zo'n waterkoeling bij de oc-shop?
compleet (al zou ik d'r dan zelf wel wat aan verbouwen :D )
Kun je die ook gewoon op je athlon gebruiken?
mvg FFF

• A3-D
mensen ik kan jullie toch allemaal enigszins gerust stellen. De OC-Shop is idd keihard aan het werk om virtueel te starten en de zaak open te "gooien". Ik heb net mijn 2 72 Watt Melcor Peltiers opgehaald met neopreen gasket en Coldplates en het ziet er allemaal goed uit. Klasse Newt! ;) ;)

Ik heb het met eigen ogen kunnen aanschouwen en heb er alle vertrouwen in dat alles zeer binnenkort goed komt.

FF offtopic: Newt, hoe komt het nou toch dat als ik die plaat van Elton John hoor, ik ineens 2 van die mooie blauwe oogjes voor me zie?? ;) ;) )

Verwijderd

Je kan de Senfu waterkoelset ook op je Athlon monteren. Kijk eens op waterkoeling.nl, daar staat wordt ie te koop aangeboden.

Kijk eens naar dit artikel bij Dansdata, daar vind je een Athlon die gekoeld wordt door een Senfu-setje.

Verwijderd

Komt de ALPHA P7125 : For SECC / Athlon cooler ook in de OC shop te liggen?

• seq_uence
Tafkae: Waar zag ik toch die gesmolten cpu door een defecte SENFU waterpomp ??? :)

• A3-D
LOL :) :) :) :) :)

Verwijderd

Kobus, kun je even vragen aan Newt, sales@oc-shop.nl

Maar ik dacht het wel, dat hij meerdere soorten Alpha's had besteld voor PIII Athlon secc2 en FC-PGA's http://all.at/hardware

Verwijderd

seq_uence: Maak je geen zorgen. Bij mijn weten wordt die senfu-set geleverd met een 110V pompje. Die krijg je toch niet aan de praat... :)

• seq_uence
LOL :) :) :) :)

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

He Newt, ik heb toch tijd gehad om hem(mijn site) te reconstrueren :). Alleen is hij niet meer zo goed als eerst, maar ik ben bezig.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

He FrankGuthrie, TOP, leuke site..hee Captain Newt Klinkt leuk.
Pagina: 1