Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 09:04
Na een slopende pijnlijke zwangerschap en keizersnee (totaal nu ruim 14 maanden ziek thuis met aftrek van 4 maanden zwangerschapsverlof) is mijn vriendin nog steeds niet in staat om haar oude baan weer te hervatten. Ze werkt nu 9 uurtjes per week thuis maar moet binnenkort weer af en toe naar kantoor. Ze is twee dagen geleden geweest om een vergadering bij te wonen en heeft sindsdien weer meer pijn. De pijn zakt uiteindelijk wel maar het is voor haar niet te doen om te reizen en lang op een stoel stil te zitten. Inmiddels kan ze thuis weer alles nagenoeg goed doen, maar zitten en lang in dezelfde houding blijven zorgt voor extreem veel pijn die ook aanhoudt.

Ze heeft nu 10x lasertherapie ondergaan (dat is de maximale behandelduur) en zij heeft nu het idee dat haar herstel (9 maanden na de keizersnee) of stil staat of tergend langzaam gaat. Het ziekenhuis ziet ook geen verdere mogelijkheden.

We houden er rekening mee dat dit de komende jaren zo blijft en dat ze mogelijk deels of volledig arbeids ongeschikt gaat worden. Ook verwachten we dat binnen afzienbare tijd haar werkgever haar met ontslag laat gaan omdat deze mogelijk een grote klant verliezen.

Situatie:

11-2011 ziektewet
03-2012 tot 07-2012 zwangerschapsverlof
07-2012 tot 09-2012 in de ziektewet.
09-2012 tot heden gedeeltelijk in de ziektewet

Waar moeten we nu al rekening mee houden (terugval in loon valt denk ik wel mee, nu krijgt ze nog 100% salaris van een 32 uurs contract dankzij ouderschapsverlof van onze eerste terwijl we het altijd konden rooien met een 24 uurs) om alles juridisch goed af te kunnen dekken, zodat wij niet terugkijkend ons een oor aan hebben laten naaien?

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer vervelend allemaal en al het beste gewenst voor jullie familie! Ik zou al gaan uitzoeken: hoe groot de kans is dat 100% afkeuring word uitgesproken bel de arbeids inspectie is hierover. Al leggen ze je hiervoor mogelijk ook in de pijnbank tijdens het onderzoek. En wat vind je vriendin zelf van dit idee om niet meer te kunnen / mogen werken naast het niet hebben van de klachten tijdens een werkdag? Wat in de meeste gevallen gebeurd bij problemen met de houding en spieren is fysiotherapie. Ik weet niet of er nog een mogelijkheid is om dit te proberen? Yoga of aqua joggen zijn ook soms zeer behulpzaam bij dit soort kwalen mogelijk is hier al aan gedacht maar is wel het noemen waard. Nou zou ik iemand die veel pijn heeft tijdens het lopen op pad sturen een grote kwelling vinden, mogelijk kan hiervoor speciaal vervoer worden geregeld evenals een aangepaste stoel (zo een van 3600€+). Ook kan je mogelijk lichter/ ander werk doen waar mogelijk vanuit thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Sowieso lijkt het me belangrijk om te kijken wat de reden van ontslag is. Het is niet toegestaan om haar te ontslaan omdat ze ziek is ( Dat mag pas na 2 jaar ziekte ). Ook het verliezen van een grote klant lijkt me niet direct een goede reden voor ontslag, behalve als zij daar verantwoordelijk voor is door slechte prestaties ( Buiten de ziekte om natuurlijk ), en er al een dossier is opgebouwd over het slechte presteren.

Al met al is het vrij lastig om iemand die ziek is te ontslaan zolang er gewoon binnen de mogelijkheden goed werk afgeleverd wordt. Er kan natuurlijk wel gewoon een reorganisatie plaats vinden, maar daarbij moet wel gewoon aan de normale criteria voldaan worden.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Het belangrijkste is gewoon dat ze van de klachten afkomt, vrijdag heeft ze een zoveelste gesprek op de pijnpoli. Fysiotherapie heeft ze ook gehad omdat ze rugklachten kreeg als gevolg van alle vreemde houdingen die ze aannam. De fysio heeft aangegeven dat ze nu eerst minder pijn moet hebben alvorens ze door kunnen gaan met het trainen van haar spieren, ze heeft inmiddels de grens al een paar keer opgezocht met als gevolg een week meer pijn en geen verbetering.

Ze wil overigens dolgraag weer aan het werk ook om haar sociale leven weer te kunnen hervatten, daarom wilde ze ook graag 1 keer per week een paar uur op de zaak komen. Helaas is dat de laatste keer haar flink tegengevallen. Volgende week gaat ze weer en als de pijn daarna weer heftiger is dan durft ze niet meer.

Het vreemde is dat lopen (geen uren, max anderhalf en langzaam tempo) wel gaat. Ze kan in huis ook gewoon redelijk de huishouding doen en redelijk pijnvrij bank hangen. Het zitten op een bureau stoel is juist het probleem, dat doet haar erg veel pijn in haar buik. Ze is ook voornemens om een andere stoel aan te vragen, wellicht bied dat uitkomst. Er staat nu een tuinstoel van ons op haar zaak, waar ze even iets beter in kan zitten als het moet. :+

@Woy er is gelukkig nog geen sprake van ontslag, slechts een vermoeden dat dit gaat gebeuren. Ze heeft altijd erg goed gefunctioneerd en prima beoordelingen gehad. Wel is ze een paar weken geleden niet beoordeeld omdat haar manager aangaf dit niet te kunnen. Hij is aangesteld toen zij al met verlof was. Ik vermoed niet dat dit kwaadschiks is, maar zou ze beter af zijn met een beoordeling en dus erop moeten staat dat hij haar alsnog beoordeeld?

[ Voor 15% gewijzigd door Cobb op 23-01-2013 10:04 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timag
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 11:37
Woy schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 07:57:
Sowieso lijkt het me belangrijk om te kijken wat de reden van ontslag is. Het is niet toegestaan om haar te ontslaan omdat ze ziek is ( Dat mag pas na 2 jaar ziekte ). Ook het verliezen van een grote klant lijkt me niet direct een goede reden voor ontslag, behalve als zij daar verantwoordelijk voor is door slechte prestaties ( Buiten de ziekte om natuurlijk ), en er al een dossier is opgebouwd over het slechte presteren.

Al met al is het vrij lastig om iemand die ziek is te ontslaan zolang er gewoon binnen de mogelijkheden goed werk afgeleverd wordt. Er kan natuurlijk wel gewoon een reorganisatie plaats vinden, maar daarbij moet wel gewoon aan de normale criteria voldaan worden.
Ik denk dat de laatste zin het meest relevant is. Gewoon ontslaan is door de ziekte is gezien vanuit de werkgever vrij risicovol, omdat als er verder goede beoordelingen zijn het bijna niet mogelijk is om hard te maken dat het niets met haar ziekte te maken heeft.

Het verlies van een grote klant kan zomaar leiden tot een reorganisatie omdat het bedrijf niet genoeg werk meer heeft. In het verleden was daar soms behoorlijke bewijslast vanuit het bedrijf voor nodig maar in deze economie krijg je daar relatief makkelijk toestemming voor. In die situatie is ziekte geen belemmering voor ontslag. Er zijn spelregels voor een reorganisatie die binnen een bedrijf met OR / vakbonden binnen de kaders van de wet / CAO worden gemaakt. Als je die kent kan je meestal zelf wel uitpluizen of je in de gevarenzone zit.

Ik zou het dreigende ontslag en de ziekte los van elkaar proberen te zien. Focus je op het vinden van een goede oplossing om je vriendin weer op een prettige manier aan het werk te krijgen en betrek de werkgever daarbij.

Over de beoordeling zou ik me niet druk maken, geen beoordeling is qua dossiervorming aan de werkgeverskant beter dan een slechte. Als ze heel weinig heeft gewerkt onder de nieuwe manager is een goede beoordeling niet realistisch om te verwachten. Als de afspraak over het achterwege laten van de beoordeling en de reden daarvan op papier of in een mail staat zou ik die in ieder geval zelf bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:12

Cyphax

Moderator LNX
Ze kan wel lopen, maar langdurig zitten is een probleem?

Misschien is het de moeite om, eventueel in eerste instantie thuis, eens te proberen een sta-plek in te richten? Dat kan alleen als langdurig staan geen probleem is voor haar, en er zijn matten te koop die het comfort enorm vergroten.
Ik kwam hier laatst een blogpost over tegen, misschien wel interessant om even naar te kijken: http://lostechies.com/jim...up-desk-two-months-later/

[ Voor 23% gewijzigd door Cyphax op 23-01-2013 12:07 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Cobb schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:01:
Het belangrijkste is gewoon dat ze van de klachten afkomt, vrijdag heeft ze een zoveelste gesprek op de pijnpoli. Fysiotherapie heeft ze ook gehad omdat ze rugklachten kreeg als gevolg van alle vreemde houdingen die ze aannam. De fysio heeft aangegeven dat ze nu eerst minder pijn moet hebben alvorens ze door kunnen gaan met het trainen van haar spieren, ze heeft inmiddels de grens al een paar keer opgezocht met als gevolg een week meer pijn en geen verbetering.

Ze wil overigens dolgraag weer aan het werk ook om haar sociale leven weer te kunnen hervatten, daarom wilde ze ook graag 1 keer per week een paar uur op de zaak komen. Helaas is dat de laatste keer haar flink tegengevallen. Volgende week gaat ze weer en als de pijn daarna weer heftiger is dan durft ze niet meer.

Het vreemde is dat lopen (geen uren, max anderhalf en langzaam tempo) wel gaat. Ze kan in huis ook gewoon redelijk de huishouding doen en redelijk pijnvrij bank hangen. Het zitten op een bureau stoel is juist het probleem, dat doet haar erg veel pijn in haar buik. Ze is ook voornemens om een andere stoel aan te vragen, wellicht bied dat uitkomst. Er staat nu een tuinstoel van ons op haar zaak, waar ze even iets beter in kan zitten als het moet. :+

@Woy er is gelukkig nog geen sprake van ontslag, slechts een vermoeden dat dit gaat gebeuren. Ze heeft altijd erg goed gefunctioneerd en prima beoordelingen gehad. Wel is ze een paar weken geleden niet beoordeeld omdat haar manager aangaf dit niet te kunnen. Hij is aangesteld toen zij al met verlof was. Ik vermoed niet dat dit kwaadschiks is, maar zou ze beter af zijn met een beoordeling en dus erop moeten staat dat hij haar alsnog beoordeeld?
Klopt het belangrijkste is dat ze van de klachten af komt. Een bankrekening met geld maar geen leven heb je niets aan.

Aan de gezondheid kant is het een lastige. Door allerlei (pijn)klachten neemt een lichaam andere houdingen aan. Dit komt het herstel niet ten goede. Ik hoop dat het pijncentrum iets voor haar kan doen.

Ik ga er altijd vanuit dat mensen na een periode van ziekte hun leven weer willen oppakken. Dat jouw vriendin nu even aan de zijlijn staat is natuurlijk vervelend. Niet kunnen werken, vrienden en kennissen die afhaken, echtscheidingen etc. Het kan allemaal het gevolg zijn of worden van iets wat je niet kunt. Dat is niet prettig maar jouw vriendin heeft hier niet voor gekozen.

Mijn advies is dan ook dat jouw vriendin zich eerst richt op haar herstel. Wat kan dat kan en wat niet kan dat kan niet. Dit geldt voor de oefeningen van de fysio maar ook voor het werk wat zij verricht.

De situatie waar je in zit is onzeker. Je weet niet of de klachten ooit nog verdwijen. Ik weet niet wat de leeftijd van jouw vriendin is, maar ik ga er vanuit dat ze aanzienlijk jonger is dan de andere mensen die in de wachtruimte van het pijncentrum zitten.

Ik zal mij echt niet druk maken over ontslag. Het is niet toegestaan om haar te ontslaan omdat ze ziek is. Wel ben je als werknemer maar ook zeker als werkgever verplicht om mee te werken aan de re-integratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
Heb je al bij verschillende instanties een second opinion gevraagd?

Zelf heb/had ik een slechte enkel die volgens een arts al afgeschreven. Bij toeval achtergekomen dat slecht niet altijd slecht betekent.

Geld ook voor de reïntegratie. Bij sommige bedrijven is het zo dat je een beroep mag doen op een fysio zonder dat je basisverzekering daar iets mee doet. En als het ene bureau niet aan de verwachtingen voldoet, gewoon aangeven dat je niet het gevoel hebt dat je daar maar enigszins vooruit mee komt. Voor zowel de werkgever als je vriendin dat een ander bureau inschakelen een betere oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
De artsen die we tot nu toe gesproken hebben vermoeden allemaal dat het zenuwpijn is, vrijdag heeft ze opnieuw een afspraak bij de poli. Mochten we daar afgescheept worden met een makkelijk antwoord dan overwegen we zeker een second opinion. Ze heeft online als zitten zoeken naar artsen/ziekenhuizen met ervaring in zenuwpijn. Ook zitten we te denken aan acupunctuur, baat het niet dan schaad het niet.
Ze denkt overigens ook actief mee om haar werkhervatting / herstel te bevorderen. Maar soms is ze enorm uit het veld geslagen als de pijn weer eens een tijdje verergerd. Vreemd genoeg heeft is de afgelopen 2 maanden ook een paar dagen bijna pijn vrij geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Cobb schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:03:
De artsen die we tot nu toe gesproken hebben vermoeden allemaal dat het zenuwpijn is, vrijdag heeft ze opnieuw een afspraak bij de poli. Mochten we daar afgescheept worden met een makkelijk antwoord dan overwegen we zeker een second opinion. Ze heeft online als zitten zoeken naar artsen/ziekenhuizen met ervaring in zenuwpijn. Ook zitten we te denken aan acupunctuur, baat het niet dan schaad het niet.
Ze denkt overigens ook actief mee om haar werkhervatting / herstel te bevorderen. Maar soms is ze enorm uit het veld geslagen als de pijn weer eens een tijdje verergerd. Vreemd genoeg heeft is de afgelopen 2 maanden ook een paar dagen bijna pijn vrij geweest.
Ik ben geen arts maar ik vermoed ook dat het zenuwpijn betreft gezien het grillige verloop. Denk dat het goed is om allerlei opties te proberen. Acupunctuur vind ik dan ook geen vreemde keuze.

Een revalidatiearts, is dat al aan de orde geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-10 16:08
Ik weet niet waar die zenuwpijn zich bevind, maar het lijkt me goed om te proberen langs een ostheopaat te gaan. Die kan enig onbalans in het lichaam herstellen en kan veel meer (op veel minder lompe manier) dan een fysiotherapeut. Zo ook dingen met de ruggegraat. Ik weet wel een goeie in Hoofddorp. Echt geweldig wat dat soort mensen kunnen aanvoelen en kunnen verhelpen. Helpt na de eerste sessie al enorm, dus je kunt met 1 sessie al een idee krijgen. (wordt trouwens ook deels vergoed)

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
!null schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:26:
Ik weet niet waar die zenuwpijn zich bevind, maar het lijkt me goed om te proberen langs een ostheopaat te gaan. Die kan enig onbalans in het lichaam herstellen en kan veel meer (op veel minder lompe manier) dan een fysiotherapeut. Zo ook dingen met de ruggegraat. Ik weet wel een goeie in Hoofddorp. Echt geweldig wat dat soort mensen kunnen aanvoelen en kunnen verhelpen. Helpt na de eerste sessie al enorm, dus je kunt met 1 sessie al een idee krijgen. (wordt trouwens ook deels vergoed)
Om iedere fysiotherapeut nu direct lomp te noemen vind ik vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-10 16:08
Radical1980 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:29:
[...]
Om iedere fysiotherapeut nu direct lomp te noemen vind ik vreemd.
Zo moet je dat niet lezen ;) en zo is het inderdaad niet.

Maar een tendens bij fysiotherapeuten is dat het best wel een beetje pijn mag doen tijdens de therapie, en pijn mag voelen daarna voordat het beter wordt. (wat ik ook lees in reactie van TS hierboven van 10:01) Waardoor mensen soms hun lichaam (met wat voor probleem dan ook, maar bijvoorbeeld hernia) aan het pushen zijn omdat ze naar de fysiotherapeut luisteren. Waardoor het probleem juist erger wordt. Als je dan weet hoe een osteopaat te werk gaat, veel zachter en tegelijkertijd veel beter problemen op lost, dan zijn fysiotherapeuten in vergelijking soms best lomp.
Maar ik heb ook wel positieve ervaringen met fysiotherapeuten hoor. Echter zodra de problemen niet heel erg voor de hand liggen en/of de fysiotherapeut je niet meer kan helpen (wat best vaak voorkomt) zou ik zeker naar een osteopaat gaan, die kijkt veel breder.

Maar goed, laten we aub geen discussie hierover starten want daar is dit topic niet voor. Ik wilde alleen kwijt dat (als ik het zo lees) echt een goeie optie is om een sessie bij de osteopaat te proberen (en ik weet dus wel een goede, die zelfs vanuit fysiotherapie is omgeschoold) om daar een idee van te krijgen, want het is natuurlijk de beste oplossing als de partner van TS weer gewoon kan doen wat ze wil, en dus ook weer kan werken.

[ Voor 18% gewijzigd door !null op 23-01-2013 15:45 ]

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:28

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 01:07:
Zeer vervelend allemaal en al het beste gewenst voor jullie familie! Ik zou al gaan uitzoeken: hoe groot de kans is dat 100% afkeuring word uitgesproken bel de arbeids inspectie is hierover.
Ik gok dat je de bedrijfsarts bedoelt? De arbeidsinspectie komt over de vloer bij bedrijfsongevallen en dat is volgens mij hier niet het geval.

@TS, als je vriendin ziek is dan neem ik aan dat zij ook bij de bedrijfsarts loopt om haar weer aan het werk te krijgen. Samen zullen zij moeten proberen het werk zo te regelen dat zij haar werk weer kan hervatten. Als dat niet lukt, dan moet de werkgever proberen ander werk voor haar te vinden. Kijk ook eens op de site van het UWV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Cyphax schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:04:
Ze kan wel lopen, maar langdurig zitten is een probleem?

Misschien is het de moeite om, eventueel in eerste instantie thuis, eens te proberen een sta-plek in te richten? Dat kan alleen als langdurig staan geen probleem is voor haar, en er zijn matten te koop die het comfort enorm vergroten.
Ik kwam hier laatst een blogpost over tegen, misschien wel interessant om even naar te kijken: http://lostechies.com/jim...up-desk-two-months-later/
Eens!

Vorig jaar heb ik op een of andere manier mijn piriformis-spier (diep in het zitvlees) weten te verreken. Daardoor heb ik twee maanden niet fatsoenlijk kunnen zitten. Zo te horen niet zelfde categorie van pijn als je vriendin, maar was er toch niet vrolijk van. Enige reden dat ik me niet ziek meldde op het werk was dat het thuis net zo ellendig was.

Toen op goed geluk een staplek thuis ingericht en op het werk eentje geregeld.

1) ik ging weer met plezier naar het werk.
2) klachten werden vanzelf minder en na een tweetal weken was het zo goed als voorbij.

Of dat laatste bij je vriendin lukt is een tweede, ik hoop het voor je, maar dat eerste zou haalbaar moeten zijn. Er is geen enkele reden om een dag lang te zitten, als op gegeven moment de benen moe worden kun je even vijf minuten gaan liggen. Ik heb zo m'n oeverloze conference calls gedaan ;)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
!null schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:37:
[...]

Zo moet je dat niet lezen ;) en zo is het inderdaad niet.

Maar een tendens bij fysiotherapeuten is dat het best wel een beetje pijn mag doen tijdens de therapie, en pijn mag voelen daarna voordat het beter wordt. (wat ik ook lees in reactie van TS hierboven van 10:01) Waardoor mensen soms hun lichaam (met wat voor probleem dan ook, maar bijvoorbeeld hernia) aan het pushen zijn omdat ze naar de fysiotherapeut luisteren. Waardoor het probleem juist erger wordt. Als je dan weet hoe een osteopaat te werk gaat, veel zachter en tegelijkertijd veel beter problemen op lost, dan zijn fysiotherapeuten in vergelijking soms best lomp.
Maar ik heb ook wel positieve ervaringen met fysiotherapeuten hoor. Echter zodra de problemen niet heel erg voor de hand liggen en/of de fysiotherapeut je niet meer kan helpen (wat best vaak voorkomt) zou ik zeker naar een osteopaat gaan, die kijkt veel breder.

Maar goed, laten we aub geen discussie hierover starten want daar is dit topic niet voor. Ik wilde alleen kwijt dat (als ik het zo lees) echt een goeie optie is om een sessie bij de osteopaat te proberen (en ik weet dus wel een goede, die zelfs vanuit fysiotherapie is omgeschoold) om daar een idee van te krijgen, want het is natuurlijk de beste oplossing als de partner van TS weer gewoon kan doen wat ze wil, en dus ook weer kan werken.
Ik denk dat jouw boodschap meer is dat mensen naar hun lichaam moeten luisteren?

Dat een fysiotherapeut kan pushen kan, maar daarmee is hij niet meteen lomp. Gelukkig geef je dit zelf ook duidelijk aan. Ook omdat je aangeeft ook wel positieve ervaringen met fysiotherapeuten te hebben. Ben het met je eens dat er naast fysiotherapeuten nog voldoende opties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Met betrekking tot ontslag, wellicht is dit nog een interessant artikel: http://www.intermediair.n...drijfseconomische-redenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10 18:40
Oud collega, had een beweegbaar bureau.
Hij kon dus zelf beslissen als hij staande of zittend wilde werken.
Bureaublad kwam m.b.v. motor omhoog.
Hij wisselde dit dus verschillende keren per dag af.

Heeft het bedrijf uberhaupt naar zulke opties samen met je vriendin en bijv. bedrijfsarts gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Nope, ze is pas sinds een maand of drie echt weer in staat om iets te doen en gedurende haar zwangerschapsverlof stond alles stil natuurlijk. Tot nu toe is er altijd vanuit gegaan dat het met de tijd (elek keer een week of 4) wel over of beter zou gaan, dat is ook wat de artsen altijd vertelden.
Ook is het bedrijf met het nieuwe jaar naar een andere Arbo dienst gegaan, wat ook voor vertraging zorgt ze hebben nu slechts 1 keer met haar gebeld. Ze gaat de volgende keer met ze overleggen over een aangepaste werkplek.

Ze gaat nu de hele molen door in het ziekenhuis as we speak.

[ Voor 5% gewijzigd door Cobb op 25-01-2013 11:16 ]

Pagina: 1