Toon posts:

Computer voor game console

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik wil graag een computer hebben waar ik verschillende game consoles op kan spelen
bijvoorbeeld nes, snes, n64 en sega nu kwam ik deze pc tegen op internet en vroeg me af of deze krachtig genoeg zou zijn hier voor:

Foxconn nt-A3700

• Aertsvijand
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-03 22:56
Dit is toch al de vreemste vraag die ik hier al gelezen heb, dat moet ik je nageven. Maar kan je misschien wat meer vertellen over budget, situatie, overige toepassingen... Oftewel het DAA beleid eens te lezen. Verder; enige reden waarom je op zo'n nettop terecht komt?

Desktop: Intel i5 6600K | Asus Maximus Ranger VIII | MSI GTX980Ti | 16GB Kingston HyperX Fury | Corsair 450D | NZXT Kraken X61 | Seasonic M12II Evo 520W | Dell U3415W
Laptop: ASUS Zenbook Prime (UX31A-R4003H)

Verwijderd

Topicstarter
Nou de bedoeling is om op de tv verschillende game consoles te emuleren vandaar ook een nettop is mooi klein en handig weg te werken
en ik dacht eigenlijk dat computers van tegenwoordig toch krachtig genoeg moeten zijn voor die oude spelletjes maar heb al heel wat websites afgezocht en het blijkt toch meer kracht te kosten dan ik had verwacht(maar dat zal wel komen door het emuleren en het feit dat een nes of een van de andere gemaakt is voor maar een doel einde het spelen van spellen)

Een budget heb ik nog niet echt ben eerst een beetje aan het kijken wat ik allemaal nodig heb om het werkend te krijgen