[bugs] Enen Error^tm bij laden berichten, boosts verdwenen

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eiPionezero
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:18
Zoals uit de titel misschien blijkt ervaar ik enen Error^tm als ik mijn berichtjes wil laden. De situatie is als volgt:
  • Ik ben aan het internetten op mijn Samsung SGH i780, gebruikmakend van Opera Mobile 10 beta.
  • Ik ga naar tweakers.net
  • tweakers.net verschijnt
  • Ik lees nieuwsberichten, post intelligente opmerkingen, maak gebruik van allerlei functies op de website, totdat...
  • ...ik mijn berichten wil bekijken. Ik klik dus op dat tekstballonnetje.
  • Het bijbehorende menuutje klapt uit.
  • Ik klik op {een bericht, 'bekijk alle berichten'}
  • Er verschijnt een Error^tm waarin men mij duidelijk probeert te maken dat ik niet gevolmachtigd ben allerlei dingen te laden
Dit gebeurt mij altijd op mijn smartphone, nooit op mijn pc. Het is een beetje irritant, dus lieve devvers, zouden jullie mij van deze nachtmerrie willen verlossen?

Da's 1.
Nu punt 2.
Ik was weer eens heel sociaal bezig om allerlei reacties bij het artikel LG presenteert Japanse Android-smartphone met grote accu te moderen, en toen ik bij een zekere reactie dacht: het heeft ongetwijfeld positieve gevolgen als ik mijn moderatie een boost geef vinkte ik het vakje 'geef boost' aan. Helaas bleek dit niet mogelijk te zijn, mij werd verweten geen boosts meer te bezitten. En nu ben ik altijd heel gul met het geven van boosts, maar ik weet zeker dat ik nog ongeveer 95 boosts hoor te bezitten. Nu weet ik niet wat de oorzaak van dit onheil is, dus lieve devvers, zouden jullie mij van deze nachtmerrie willen verlossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb geen idee waarom je boostpunten weg waren. Je zou er nog 98 moeten hebben, dus die heb ik zojuist even 'teruggestort' ;)

wb je error; dat krijg je dus als je deze URL probeert te laden: http://gathering.tweakers.net/forum/list_discussions ?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eiPionezero
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:18
Yiehoe! Ik kan weer boosten! :)

Die URL die je noemt komt mij bekend voor, maar toen ik het net wilde uittesten vond Opera dat 'bekijk alle berichten' geen link was, maar gewoon tekst :(, ook na refreshen weigerde Opera de juiste pagina te laden. De error verschijnt in ieder geval niet meer ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:23

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Crisp, er melden zich nog een paar die hun boosts kwijt zijn: painkill in "Modstatus klachtenloket" en matthias098 in "Modstatus klachtenloket" en witeken via DM. Daar lijkt dus meer aan de hand te zijn.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dirk schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 22:50:
Crisp, er melden zich nog een paar die hun boosts kwijt zijn: painkill in "Modstatus klachtenloket" en matthias098 in "Modstatus klachtenloket" en witeken via DM. Daar lijkt dus meer aan de hand te zijn.
Heel vreemd; er is vziw vandaag geen nieuwe code online gegaan oid...

edit: argh, wel een nieuwe database server en nieuwe MySQL versie, en nu worden we gebeten door: http://bugs.mysql.com/bug.php?id=61410 :(

[ Voor 12% gewijzigd door crisp op 23-01-2013 00:13 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:32
*meld zich*
Van rond de 900 naar 0 -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wordt vandaag gefixed :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

777 'maar' hoor :P

Anyway, als het goed is heeft iedereen z'n boostpunten weer terug :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Done dus :)

Intentionally left blank

Pagina: 1