Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Met de aankomende BTW actie van de MM, is het voor mn ouders tijd om een nieuwe Homecinema set te kopen om eindelijk is wat beter geluid te hebben dan jaren tv-boxjes-geluid. Ik weet dat er dmv een losse reciviever en aparte boxen etc beter geluid te krijgen is. Maar dit is in hun geval niet nodig, budget is er niet naar ten 1e ten 2e het zijn geen audiofilen, en na jaren geluid uit de TV zal dit al een hele verbertering zijn.

Heb zelf al wat rond gekeken natuurlijk, en ben beland op de volgende sets: (budget +/-350)
http://tweakers.net/price...360;307490;300506;306166/
Samsung HT-E5500/HT-E5530 (ma vind 5530 frontspeakers mooi -.-)
Sony BDV-N590
Panasonic SC-BTT590

Ben hierop uitgekomen omdat ze allen genoeg mogelijkheden hebben bluray,usb,smart etc en liggen kwa prijs redelijk dicht bijelkaar. Ik weet alleen niet zeker of de Panasonic SC-BTT590 ook in deze actie valt omdat het een ´´Panasonic 3D model´ is?? Iemand enig ervaring met deze sets?? Of er zeker een aan te raden is of misschien afteraden. De Samsung HT-E5500 is uitgekozen als beste koop dacht ik en in reviews komt die ook goed uit de bus alleen de smart interface zou wat traag zijn. En/of is de meer prijs voor de pana en sony het geld waard?

Ze hebben een samsung tv enige voordeel van een samsung kan dan zijn is dat er dan 1 afstandsbedieding te gebruiken is denk ik. Of zou dit ook programmeerbaar zijn voor de andere 2 zodat de TV+HTset met 1afstandsbediening luisteren. Graag jullie menigen en/of advies.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Voor het genoemde budget kun je zoals je zelf al zegt geen HiFi neerzetten. En je geeft aan dat zoiets ook niet nodig. Als ik jou was zou ik gewoon het setje van Samsung halen. Je ma vindt de speakers mooi en het is van hetzelde merk als de tv dus goede kans dat je 1 afstandsbediening in de kast kan laten liggen. Het geluid zal met zo'n setje ook vast wel beter zijn dan via de tv.

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:59
let er wel op dat deze sets niet overhouden bij normale muziek. je zou ook kunnen gaan voor een betere 2.0 set. Deze Yamaha MCR755 met 3D BR is voor onder de 400 te vinden. Ik zou het wel weten.

link

Afbeelding:
http://data.yamaha.jp/sdb...73D9A24A7B342074594_12073.

Die foto wordt niet voor niets aangepast. Gelieve de foto te verkleinen of alleen een linkje te plaatsen.

[ Voor 77% gewijzigd door FeaR op 23-01-2013 10:36 ]