Na jaren gebruik te hebben gemaakt van een ACRyan, met veel plezier en volle tevredenheid. Wilde ik een stapje verder gaan en besloot ik voor een HTPC te kiezen. Ik kijk namelijk ook graag ijshockey via Gamecenter Live (online stream) en dit leek me een mooie oplossing om dit ook op mijn 46" inch HD TV te kijken zonder steeds een laptop er aan te hangen. Daarnaast had mijn laptop het ook lastig met full hd vloeiend op mijn TV te krijgen.
Dus als volgt gekocht:
Nou ben ik eigenlijk over twee dingen ontevreden en wilde dit dan ook delen zodat a) anderen deze info hebben voor men tot aankoop overgaat en b) tips voor mij ter verbetering.
1) de kast is ruim van binnen voor wat ik er in heb zitten maar sluit slecht (niet!) - zie foto's.
2) de geïntegreerde videokaart kan de HD stream ook niet aan wat zorgt voor stotterend beeld (verdwijnt zodra ik de kwaliteit omlaag schroef). Aan mijn internet verbinding ligt het niet want op mijn game pc kan ik wel volledig gebruik maken van de HD stream en beiden zitten met de kabel aan het net.
En een kleine derde: de touchpad van het toetsenbord is van slechte kwaliteit - respons is minimaal als je wil "klikken". Heel irritant.

Dus als volgt gekocht:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD A6-5400K Boxed | € 59,45 | € 59,45 |
1 | MSI FM2-A75IA-E53 | € 77,50 | € 77,50 |
1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 64,25 | € 64,25 |
1 | Silverstone Milo ML03B | € 68,65 | € 68,65 |
1 | Scythe Shuriken Rev. B | € 25,45 | € 25,45 |
1 | Rapoo Keyboard E2700 | € 39,90 | € 39,90 |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 43,99 | € 43,99 |
1 | Samsung SH-224BB Zwart | € 13,35 | € 13,35 |
1 | be quiet! System Power 7 300W | € 33,- | € 33,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 425,54 |
Nou ben ik eigenlijk over twee dingen ontevreden en wilde dit dan ook delen zodat a) anderen deze info hebben voor men tot aankoop overgaat en b) tips voor mij ter verbetering.
1) de kast is ruim van binnen voor wat ik er in heb zitten maar sluit slecht (niet!) - zie foto's.
2) de geïntegreerde videokaart kan de HD stream ook niet aan wat zorgt voor stotterend beeld (verdwijnt zodra ik de kwaliteit omlaag schroef). Aan mijn internet verbinding ligt het niet want op mijn game pc kan ik wel volledig gebruik maken van de HD stream en beiden zitten met de kabel aan het net.
En een kleine derde: de touchpad van het toetsenbord is van slechte kwaliteit - respons is minimaal als je wil "klikken". Heel irritant.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 367412 op 22-01-2013 17:39 ]