Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 498469

Topicstarter
Het is in deze tijd wel duidelijk dat de incassobureaus gouden tijden hebben maar hoeveel zou een startend incassobureau als www.spammerdespam.nl nou verdienen?

En hoeveel zou een groot incassobureau verdienden als www.nibincasso.nl?

Ik vraag dit om dat ik zelf ook een incassobureau wil opstarten.

Graag ontvang ik reacties met adviezen en antwoorden.

[ Voor 3% gewijzigd door MueR op 23-01-2013 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dat je je voor deze vraag speciaal op een Tech-site registreerd.. appart.

Maar een bedrijf verdient wat het bedrijfs vraagt aan de client (de opdracht gever). Zonder opdrachtgevers verdient een bedrijf niks.

Je vraagstelling klopt dus niet. Als zelfstandig ondernemer bepaal je je eigen prijzen, maar zonder klanten verdien je helemaal niks.

Dus wat een bedrijf verdient, is niet te voorspellen..

De "wat verdient de xxxxx" gaat dan ook enkel om mensen in londienst, en geen zelfstandig ondernemers, zoals jij wil gaan doen.

Dan stuur jij als incasso-bureau 1 a 2 brieven, en vervolgens mag je het ook weer uit handen gaan geven aan de deurwaarder. Wellicht zijn die zelfs duurder dan je had verwacht, en verdien je niks, maar kost het je geld.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
RaZ schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:01:
Dat je je voor deze vraag speciaal op een Tech-site registreerd.. appart.

Maar een bedrijf verdient wat het bedrijfs vraagt aan de client (de opdracht gever). Zonder opdrachtgevers verdient een bedrijf niks.

Je vraagstelling klopt dus niet. Als zelfstandig ondernemer bepaal je je eigen prijzen, maar zonder klanten verdien je helemaal niks.

Dus wat een bedrijf verdient, is niet te voorspellen..

De "wat verdient de xxxxx" gaat dan ook enkel om mensen in londienst, en geen zelfstandig ondernemers, zoals jij wil gaan doen.

Dan stuur jij als incasso-bureau 1 a 2 brieven, en vervolgens mag je het ook weer uit handen gaan geven aan de deurwaarder. Wellicht zijn die zelfs duurder dan je had verwacht, en verdien je niks, maar kost het je geld.
Ja maar het gaat meer om de vraag of het wel winstgevend is als beginnend bedrijf en wat gemiddelde omzetten zijn voor startende incassobureaus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wat heb je zelf al geïnventariseerd?
http://www.rechtspraak.nl...lzaken-sector-kanton.aspx

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Denk je er zelf over om er 1 te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dankje! Hier kan ik zeker wat mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
brilsmurfffje schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:06:
Denk je er zelf over om er 1 te beginnen?
Het lijkt me wel een goed idee in deze crisis tijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als je een eigen zaak wil beginnen, wil je ondernemer worden. Een ondernemer doet iets, zoals zelf op onderzoek uitgaan ipv maar gewoon een vraag te dumpen, en al helemaal niet op de manier waar het meer lijkt alsof het een huiswerk opdracht is.

Qua vraagstelling en eigen inzet, zal je al snel uit je droom worden gewekt ben ik bang.

Heb je al een ondernemersplan gemaakt? Hoeveel startkapitaal heb je nodig? Is de bank accoord met de lening die je wil?

Wat heb je zelf al uitgezocht? Volgens mij helemaal niks.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Aan wat voor marge dacht je zelf om winstgevend te zijn? Ga je een derde partij inzetten als deurwaarde of ga je zelf langs de deur bij particulieren/bedrijven? Of ga je helemaal niet werken met deurwaardes en ga je alleen rekeningen sturen?
Ga je werken met 'no cure, no pay'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 422233

Heb je eigenlijk kennis van creditmanagement? http://www.vvcm.nl/nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Lijkt wel een beetje op spam dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-07 14:28

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Weet je qat jij moet doen? Eens naar de Kamer van Koophandel.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:38
Anoniem: 498469 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:16:
[...]

Het lijkt me wel een goed idee in deze crisis tijden ;)
Het tegendeel schijnt waar te zijn :) Zowel de opdrachtgevers van incassobureau's als de debiteuren waarop verhaal gehaald zou moeten worden betalen steeds slechter, waardoor meer en meer incassobureau's zelf in de problemen komen. Zie http://www.ad.nl/ad/nl/55...&utm_campaign=Cookiecheck. Overigens is het belangrijk om een onderscheid te blijven maken tussen incassodiensten en de ambtelijke taken van een gerechtsdeurwaarder, hoewel een gerechtsdeurwaarder vaak ook incassodiensten aanbiedt naast zijn ambtelijke taken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:07
Zembla heeft dit ook reeds onder de loep genomen (en de positie van je toekomstige wederpartij toegelicht). Zie: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1319762

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Die website van incassobureau *knip* lijkt meer op een website voor een kickbox gala oid...

[ Voor 10% gewijzigd door MueR op 23-01-2013 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:46

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Erg doorzichtig, die website.. je enige referentie is tevens je domain registrar, en een enorm dodgy registrar ook? Nah..

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.