Mede-tweakers,
ik wil in excel een voorraadlijst maken. Deze voorraadlijst wil ik koppelen aan een prijslijst, zodat ik een oogopslag kan zien wat de totale waarde is van de voorraadlijst.
Hoe doe ik dat tot nog toe?
Ik heb de prijslijst gekopieerd in een nieuw bestand en op een ander werkblad een voorraadlijst gemaakt.
Het verwijzen naar een ander excel bestand lukt ook nog wel.
Dit werkt op zich wel, maar niet helemaal.
Als ik prijzen veranderen in de prijslijst komen die ook gewijzigd op de voorraadlijst terug. So far, so good.
Als ik echter items verwijder of toevoeg aan de prijslijst, voert hij deze wijzigingen niet door in de voorraadlijst.
Hebben jullie soms enig idee hoe ik zoiets voor elkaar kan krijgen?
Ik heb al op andere fora gezocht, maar tot dusver nog geen resultaat.
ik wil in excel een voorraadlijst maken. Deze voorraadlijst wil ik koppelen aan een prijslijst, zodat ik een oogopslag kan zien wat de totale waarde is van de voorraadlijst.
Hoe doe ik dat tot nog toe?
Ik heb de prijslijst gekopieerd in een nieuw bestand en op een ander werkblad een voorraadlijst gemaakt.
Het verwijzen naar een ander excel bestand lukt ook nog wel.
Dit werkt op zich wel, maar niet helemaal.
Als ik prijzen veranderen in de prijslijst komen die ook gewijzigd op de voorraadlijst terug. So far, so good.
Als ik echter items verwijder of toevoeg aan de prijslijst, voert hij deze wijzigingen niet door in de voorraadlijst.
Hebben jullie soms enig idee hoe ik zoiets voor elkaar kan krijgen?
Ik heb al op andere fora gezocht, maar tot dusver nog geen resultaat.
All is fair in God of War