Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[pw] zoeken op trefwoord bug

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Spot de fout:
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/AKG-Tiesto1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/AKG-Tiesto2.jpg

Hoe schrijf je Tiësto? Met 2 puntjes op de e. Waar vind de PW niks op? Tiesto met puntjes op de e, maar vind wel wat zonder puntjes op de e terwijl de productnaam Tiësto mét puntjes op de e heeft.

Rara hoe kan dat 8)7

Semi-offtopic: En waarom moet ik de " op de e in de filenames van deze plaatjes weghalen voor de IMG-parser? Met puntjes pakt ie het plaatje niet, zonder wel.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Bugs mogen naar Lieve Devvers :)

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Dank voor het melden, ik maak er een ticket voor aan!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Dacht dat PW gerelateerde dingen in het PW-subforum moesten?
Maite de Jong schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:19:
:)

Suggestie: Misschien is het een idee om, in het algemeen, resultaten die een ë of á of wat dan ook bevatten, deze ook te laten weergeven na 't zoeken met letters zonder het trema erop.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Maite de Jong schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:19:
Test het eerst even op de test-omgeving, volgens mij gaat de nieuwe "parser" die toevallig in deze iteratie uitgewerkt is er al goed mee om :)

Oh, gedeeltelijk gefixed zo te zien. Gedoe met utf-8 blijft wel staan.
Raven schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:56:
Suggestie: Misschien is het een idee om, in het algemeen, resultaten die een ë of á of wat dan ook bevatten, deze ook te laten weergeven na 't zoeken met letters zonder het trema erop.
Ze zouden domweg al die speciale tekens weg moeten halen. De kans dat iemand niet de moeite neemt een trema of accent te typen is vrij klein, dus het is gebruikelijk om dat dan helemaal te negeren in zoekmachines (zowel in de tekst als in de zoekopdracht).

[ Voor 4% gewijzigd door ACM op 23-01-2013 07:57 ]